Triple Stage

Leuk uitgewerkt zo met die drie keer crackling. Kan een lekkere herrie worden met een paar van deze tegelijk.

Tof ding dit hoor, al ga ik zelf denk ik voor de Triple thunder stars. Net wat meer chaos en meer schoten voor 2 euro meer...

Ik vind het een mooi cakekje. Komt prima uit de verf. Wat mij betreft had deze cake - zeker gelet op het filmpje hier boven - wel Double Stage mogen heten. Triple stage is wel erg ambitieus.

Zelfde locatie als het filmpje van Mania zelf geloof ik. Is geen straatfilmpje / productie versie. Kans lijk me ook klein dat je zulke dikke uitwerkingen in de straat krijgt.

zag 'vorschiessen 2020' erbij staan. of het dan sample of productie is, geen idee

Karig. Ongelofelijk karig.... Voor 11 shots en een adviesprijs van €20 vind ik dit zo op deze straatvideo van Pyro Heinsberg een flop. Het prachtige crackling is verdwenen, en waar is de dubbele mine gebleven?

Deze heeft inderdaad niets met de demoversie te maken. Zie dat nu bij toch wel erg veel nieuwe producten van Mania. Ook de oosterburen zijn erg teleurgesteld.

Back
Bovenaan