Triple Freestyle Madness

Wauw wauw! Zat de oud en nieuw films terug te kijken en alvast te bewerken, deze box kwam ook langs.

Was hem eigenlijk 'vergeten', hoewel toen ik het filmpje terugkeek ik weer die gave indruk kreeg.

Nee, boeketten zijn niet immens, maar het is wel een showtje en knap staaltje vuurwerk op zich vind ik! Dikke mines, mooie blinkers, schiet breed, salvo's, heldere kleuren. Boeketten zijn iets minder mooi gevormd en ook een mindere burst+spreiding, maar dat mag de pret niet drukken!
Publiek vond hem ook erg mooi en misschien wel indrukwekkend, niet vanwege de pure kracht of spectakel, maar die geweldige doffe mines met leuke kleuren en opbouw.

Knap gedaan VuurwerkTotaal! Zeker een aanrader. Overigens deden de andere VuurwerkTotaal boxen het ook prima!!

Gister geschoten op de demo van Euregio Feuewerk.

Camera iets te donker ingesteld.

Is dit niet een box van fire-event. Staat namelijk op hun YT kanaal als hun box.
Hun zijn waarschijnljk de importeur van deze box. Net als de total event en quatromania en fantastic four.

Uit betrouwbare bron vernomen dat de boxen door FireEvent ingekocht worden bij VWT...dat zegt genoeg over de kwaliteit van de dozen.

Ik heb een vraag mbt "triple freestyle madness" & "graffi3". Is een van deze twee een omlabeling of zijn dit per toeval twee cakeboxen die bijna identiek zijn?

Filmpje graffi3

Ik heb een vraag mbt "triple freestyle madness" & "graffi3". Is een van deze twee een omlabeling of zijn dit per toeval twee cakeboxen die bijna identiek zijn?

Filmpje graffi3

Deze zijn inderdaad identiek aan elkaar! Op het moment zijn er dat ik weet in totaal (als ik het goed zeg) 4 boxen in de omloop met de zelfde effecten: Triple Freestyle Madness, Graffi3, Tricolore en de VIP Box 2. Deze boxen hebben alleen andere labels, maar ook nog wel eens een ander prijskaartje..

Sowieso omdat Vuurwerktotaal en Zena hun wegen hebben gescheiden, zijn er diverse om-labelingen van artikelen op de markt gebracht, met de zelfde effecten en verschillende prijskaartjes

Had deze box 2x dit jaar, echt een aanrader. En tevens voor een superprijsje mee kunnen pakken. Cake 2 vind ik een topper met het blinkereffect.

Back
Bovenaan