Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zo alvast veilig gesteld!
Reis lekker naar barendrecht met de trein en bus en sporttas om deze beaty op te pikken.
Verheug me er nu al op om deze beauty af te steken!
Zit al een tijdje naar de Burn It Hexagon en Fantastic four te kijken,
En ook deze mooie cake's...
Ging er van uit dat er, zoals altijd met al het mooie vuurwerk, geen dealer bij mij in de buurt zat...
Maar zag dat er toch een Dealer was, toevallig ook de gene waar ik elk jaar langs ga!
Meteen deze, de Hexagon en de Fantastic Four besteld!
je krijgt toch 3 potten in 1 doos die je makkelijk zelf kan doorlonten? http://www.youtube.com/watch?v=iJJlfW6Iw44 in dit filmpje op 45 seconde zie ik namelijk alleen de potten apart?
hahaha er staan er 4 op elkaar 1 zo een boxje daar zitten ze alle 3 in denk ik,, maar nu je het zegt als je goed kijkt zie je bovenop de oranje sticker van lont en reservelont hahaha
ja inderdaad geen kooi, de double fury zit wel in een kooi. Maar bij mij zijn ook alle lontjes roze met soort ijzerdraad erin je kan hem heel makkelijk buigen. Is dat dan schietlont? maar wanneer moet er dan een kooi om heen en wanneer niet?
Dat vuur van buitenaf niet het vuurwerk kan laten afgaan, of dat het vuurwerk afgaat en het vuurwerk ook in de doos blijft zonder omstanders in gevaar te brengen. Zie dit dus als: er komt geen sier vuurwerk uit de doos. Dus als er 10 stapels op elkaar staan en 1 gaat af, dan blijven de overige 9 dozen ongedeerd.
Dat er geen kooi om zit, betekend dat er geen flash voor de knal in is verwerkt. Dus waarschijnlijk minder harde knal, en misschien iets minder spreiding van de effecten. Ook de zena revolution zat niet in een kooi.