Trip Zena de bunker en Loots 26-07-09

koevis

VWC lid
Na mijn verjaardag(23e) dacht ik eens wat vuurwerk in te slaan, na wat gezeurd te hebben bij mijn pa vond hij 't toch goed om naar baarle te rijden. Hup vader, moeder, zusje en een vriend mee in de auto en naar Baarle! Eenmaal aangekomen gingen mn zusje en pa en ma wat rondlopen door baarle en wij gingen de vuurwerkwinkels af. We begonnen bij loots, we konden helaas nog niets kopen(allebij 15) dus gingen we verder kijken, rondje gelopen door baarle en toen kwamen we bij de Bunker uit, Ze zaten midden in de verbouwing maar we waren toch welkom. Even rondgekenen en toen een bestellijst meegenomen en mn ouders gebeld of ze konden komen, die zaten dus te eten, wij daarheen gelopen en ook een frietje en een uitsmijter gegeten. Daarna waren we eerst naar loots gelopen om een pakket ring thunder pijlen te halen. Even in de auto gelegd en hup naar de Bunker! Daar vuur 145e vuurwerk gekocht en ik kreeg nog wat gratis o.a. een Chooêt T-Shirt!!:D(Bedankt hé) M'n vader nog een praatje gemaakt over het pand enz.
En weer terug naar Den Bosch:). En we zijn een paar keer baarle rond geweest en niet 1 agent gezien.:)

Groeten Koevis

Ik heb helaas geen foto's kunnen maken(fototoestel vergeten). Ik zal eens opschrijven wat ik allemaal heb en zal 't dan plaatsen, ik heb ook nog spul van een eerdere trip in april(hier heb ik geen report van).

Lijst wat ik gekocht had(ook van 1e trip in april)
5x Thundering Heaven
5x Messier
1X Neptune A
2x Weco Corsair
3x3 Thunderclap
8x Chainthunder 60sh
1x Pirat(Herlat)
1x Spanish Cracker(Z18)
1x Silvercracker(36st)
1x Circoblitz(6st)
2x GreenLight Cracker
2x 10 pakjes minipirat
1x Vrazja Petarda
6x Chooêt Banger(20st)
4x Chooêt Baby vlinder
1x Moonlight pijlenpakket
1x Color ring thunder(6st)
Totaal was ong. 300E

Gr Koevis

EDIT: Collectie foto's zijn online. Zie de desbetreffende draad

Laatst bewerkt:
hmmm ik snap het even niet meer.....in je eerste post zeg je dat je voor 145 euro gekocht heb en een pakket colour ring thunder bij Loots....
Nu in de post hierboven zeg je dat het ong 300 euro is....wel knap afgerond btw :D

verder leuk tripreport hoor!

Mooie trip koevis, gezellig shoppen in Baarle.
Mooie producten heb je gehaald.

hmmm ik snap het even niet meer.....in je eerste post zeg je dat je voor 145 euro gekocht heb en een pakket colour ring thunder bij Loots....
Nu in de post hierboven zeg je dat het ong 300 euro is....wel knap afgerond btw :D

verder leuk tripreport hoor!

Hier moest ik even HARD om lachen:p

Ja mooie trip gemaakt en weer wat leuke spulletjes gekocht. Van alles een beetje zie ik zo. Doet me dan meteen denken aan: 'Geniet maar drink met mate' :bonk:

Ja mooie trip gemaakt en weer wat leuke spulletjes gekocht. Van alles een beetje zie ik zo. Doet me dan meteen denken aan: 'Geniet maar drink met mate' :bonk:

Ik wou nog wat dingentjes uitproberen, als iets me bevalt haal ik er later meer van:P

Back
Bovenaan