Tres Elementos [Compound]

Ben benieuwd als vervanger van De Saga of Gudran besteld! :D bijna 6 kg kruit klinkt alvast goed!!

Helaas hebben wij bericht van IL&T gehad dat deel 8091 Cielo uit deze set is afgekeurd. Deze zal vervangen worden door een extra deel 2 of deel 3.

Is dat die finale compound op het filmpje?

Edit:

Laat maar al gevonden op YouTube!

Weet niet op welke van de 2 ik dan extra hoop. Word dan maar als dubbele compound schieten en dan die dubbel is gewoon los nog een keer.

Helaas hebben wij bericht van IL&T gehad dat deel 8091 Cielo uit deze set is afgekeurd. Deze zal vervangen worden door een extra deel 2 of deel 3.

Ai, dat is mooi shit. Zo zonde!!! Deze heb ik gekocht als onderdeel voor 12uur :(
Is Cielo het deel dat begint met fluit?

Kun je kiezen welk deel je extra krijgt? Ik heb toch wel een voorkeur voor de laatste met de finale er in :D

Ai, dat is mooi shit. Zo zonde!!! Deze heb ik gekocht als onderdeel voor 12uur :(

Kun je kiezen welk deel je extra krijgt? Ik heb toch wel een voorkeur voor de laatste met de finale er in :D

Ja Cielo is met dat fluit salvo in het begin.

Zo snel bekeken is dit de middelste compound. Zelf niet besteld maar zuur voor degene die deze als onderdeel voor 12 uur hadden besteld

Pff wat bezielt die keuringsdienst daar gaat me show
Alle mooie producten keuren ze af wordt je dood moe van zo

Integendeel, Van GBV komt alles juist op tijd. Althans, dat is de informatie die wij nu hebben. Alles zou voor de kerst moeten worden uitgeleverd.

Dit klopt inderdaad. Al onze containers zijn binnen. Moeten alleen nog wel wat na-leveringen doen aan de winkels. Doel is dat voor de kerst iedereen compleet is.

Heel benieuwd hoe je deze set hebt ervaren. Afwerking ziet er wel heel strak uit, geniet er van en hoop dat je deze op film zet

Ik ben nooit heel erg van het filmen maar de intentie is er zeker. Mijn vrouw gaat het proberen om hem goed op video te krijgen :)

Back
Bovenaan