Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Helaas hebben wij bericht van IL&T gehad dat deel 8091 Cielo uit deze set is afgekeurd. Deze zal vervangen worden door een extra deel 2 of deel 3.
Ai, dat is mooi shit. Zo zonde!!! Deze heb ik gekocht als onderdeel voor 12uur :(
Is Cielo het deel dat begint met fluit?
Kun je kiezen welk deel je extra krijgt? Ik heb toch wel een voorkeur voor de laatste met de finale er in![]()
Ai, dat is mooi shit. Zo zonde!!! Deze heb ik gekocht als onderdeel voor 12uur :(
Is Cielo het deel dat begint met fluit?
Kun je kiezen welk deel je extra krijgt? Ik heb toch wel een voorkeur voor de laatste met de finale er in![]()
Helaas hebben wij bericht van IL&T gehad dat deel 8091 Cielo uit deze set is afgekeurd. Deze zal vervangen worden door een extra deel 2 of deel 3.
Zo snel bekeken is dit de middelste compound. Zelf niet besteld maar zuur voor degene die deze als onderdeel voor 12 uur hadden besteld
Cielo is deel 1. (8091)
Gemiddeld gezien zal een winkel deel 2 (8092) extra geven, maar je kan altijd overleggen natuurlijk.
Ik hoorde van meerdere winkels dat veel producten van weco evo en Pangu niet binnen komen wat klopt hier nou wel en niet van ?
Integendeel, Van GBV komt alles juist op tijd. Althans, dat is de informatie die wij nu hebben. Alles zou voor de kerst moeten worden uitgeleverd.
Integendeel, Van GBV komt alles juist op tijd. Althans, dat is de informatie die wij nu hebben. Alles zou voor de kerst moeten worden uitgeleverd.