Treinen in Amsterdam bekogeld met zwaar vuurwerk

Wat een discussie zeg, doe eens rustâhg! Waar rook is vuur, er zal best wel iets van waarheid in zitten. Maar hoe toevallig is het, dat het op één dag precies op twee verschillende plaatsen plaats vind?
Wat de media ook zegt, in nog geen helft van hun berichtgeving zit een kern van waarheid! Wen er maar aan, het wordt steeds gekker. En dan heb ik het nog niet eens over alleen vuurwerk berichten. Dit wordt nepnieuws genoemd en elke dag wordt dit erger! Dit komt allemaal door de mobieltjes. Want als er ook maar "iets" gebeurt, MOET het gefilmd worden voorzien van commentaar. En de media neemt dit allemaal klakkeloos over, zonder te weten wat het echte verhaal is.

het bewijs is een geschrokken maschinist en Prorail bericht.

Nee, het moet worden bewezen dat het om vuurwerk ging en niet om een geschrokken persoon of een bericht van Prorail. Dus zolang er geen camerabeelden zijn geloof ik niet dat er vuurwerk is gebruikt.

In Den Bosch zouden mensen via het perron vuurwerk hebben gegooid.. Je weet zelf ook dat stations tegenwoordig van alle kanten met videobewaking bewaakt worden. Dus ben benieuwd naar de beelden daarvan.

Nee, het moet worden bewezen dat het om vuurwerk ging en niet om een geschrokken persoon of een bericht van Prorail. Dus zolang er geen camerabeelden zijn geloof ik niet dat er vuurwerk is gebruikt.

In Den Bosch zouden mensen via het perron vuurwerk hebben gegooid.. Je weet zelf ook dat stations tegenwoordig van alle kanten met videobewaking bewaakt worden. Dus ben benieuwd naar de beelden daarvan.

tja als je getuigen verklaring niet als bewijs ziet dan kan je bijna elke nieuws welk de prullenbak ingooien.

denk eerder aan stenen geeft net zo klap op trien en gebuerd vaker die grapjes !!! maar ja is dec he dus ales is opeens vuurwerk :bonk: voor die k.... groenlikse zooi dusja

Ik twijfel niet aan de echtheid, we zitten in nuchter Nederland en niet in Amerika of Rusland of een ander corrupte plaats. Deze lumbo's gaan onze hobby straks verpesten. Wat voor vuurwerk het ook was, dat doe je gewoon niet klaar uit

Laat de foto's maar komen van die gehavende trein,zeker van cabine waar die machinist zat,men roept dat er schade zichtbaar is aan de trein,ik ben benieuwd.
Is kijken of het baksteen,vuurwerk,een ufo was ?
Voorop gesteld ik keur het niet goed dat mensen dingen gooien naar wie of wat ook,maar wil wel is zien dan wat dit is geweest.

Laat de foto's maar komen van die gehavende trein,zeker van cabine waar die machinist zat,men roept dat er schade zichtbaar is aan de trein,ik ben benieuwd.
Is kijken of het baksteen,vuurwerk,een ufo was ?
Voorop gesteld ik keur het niet goed dat mensen dingen gooien naar wie of wat ook,maar wil wel is zien dan wat dit is geweest.

in het artikel wordt toch juist genoemd dat er geen schade was ?

Originele artikel staat "trein en spoort niet beschadigd"

"Hoewel de trein niet zwaar beschadigd is..."

Dit staat oa in het artikel. Niet zwaar beschadigd betekent dat er sprake van schade is maar niet zwaar genoeg. Nou dan vragen wij ons af waarom er geen fotos beschikbaar zijn van de schade als dit toch een enorme dreun is geweest die de trein geraakt heeft.

"Hoewel de trein niet zwaar beschadigd is..."

Dit staat oa in het artikel. Niet zwaar beschadigd betekent dat er sprake van schade is maar niet zwaar genoeg. Nou dan vragen wij ons af waarom er geen fotos beschikbaar zijn van de schade als dit toch een enorme dreun is geweest die de trein geraakt heeft.

Nee

De trein en het spoor raakten voor zover bekend niet beschadigd

Dit is letterlijk wat er staat als je op de link klikt....

Back
Bovenaan