Treasure Island

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 2009
Artikelnaam: Treasure Island
Netto Kruitgewicht: 375 gram
Aantal Schoten: 25
Aantal per karton: 10/1
Effectomschrijving: Brocade mine to brocade crown red glittering;brocade mine brocade crown,blue glittering,brocade mine brocade crown,pink glittering
Richtprijs 2012: € 26,95

Productfilm demo 2012
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken BONFIREWORKS voor deze informatie

Nieuwe label per 2011:
2009.png

Oude label:

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is lengte tube x diameter binnenkant tube x diameter buitenkant tube. Dus de tubes zijn gelukkig gewoon rond:wink:

De Treasure Island is een mooie cake met goede mines, mooie gouden effecten en gekleurde tips bij de boeketten. In mijn ogen, zeker gezien de prijs, een goede cake en vond hem tijdens de demo goed overkomen. (filmpje volgt)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hierbij het filmpje van de Treasure Island geschoten op de demo te Rijswijk.

Laatst bewerkt:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
ik zie hier een goedkopere sniper

Dan moet je toch echt even je beeldscherm gaan poetsen. Ik mis bij de TI toch veel wat ik bij de Sniper wel zie. Vind de Sniper die 11 euro dan ook zeker meer waard.

Gr. Grunn

Sniper is 18,75 euro duurder. Kan je bijna nog een Treasure Island van kopen. Ik geloof ook niet dat je deze live hebt gezien want hij doet echt niet veel onder voor de Sniper. De brocade is veel feller en voller, maar is minder groot en blinking dan bij de Sniper. Ik vind Treasure Island meer waar voor je geld.

Ik ben het helemaal met Chunky eens.
Een van de toppers van gisteren.
Een 375 grammer voor maar 23,75.
Schitterende brocades met gekleurde tips in een snel tempo en een megaburst
Toppertje

Dit was voor mij de topper van de Oriental collection. Had 'm 2x en heb ze tegelijk aangestoken. Fantastisch!!!

Alles aan deze collectie klopt gewoon. Klein van formaat, zeer robuust, mooiste labels ever!, goeie info op het label voor een zacht prijsje.

Complimenten aan Bert van Bonfireworks, je gaat het druk krijgen het komende jaar!! :) :)

Deze vond ik dus juist wat tegenvallen ivm mijn verwachting. Want ik zag geen glittering, zoals in de omschrijving en productiefilm, maar oplichtende tips. Dit had ik al wel gehoord van demo's maar nu dus ook zelf gezien. De effecten waren wel heel groot en goed van vorm, brocades heel mooi afgewerkt, maar die gekleurde tips lichtten mij niet fel en lang genoeg op. Dat had beter gekund. Maar zonder dat gemuggezift en vergelijken met de initiële verwachting is dit gewoon een heel mooie cake. Alweer.

Dit is een prima cake. Ik vond deze afgelopen nacht mooier dan de duurdere Outrageous van Bonfire die ik wat vond tegenvallen (mogelijk door de wind).

Laatst bewerkt:
Vond de Treasure Island echt een hele mooie cake. Mooie gouden mines en grote, gouden boeketten met gekleurde tips.

Back
Bovenaan