Transbomber

Vreemd ik heb specifiek 2016 versie besteld bij Meester Lelystad. Staat ook 561 Transbomber op de doos en geen 'de' ervoor. Kan nergens een jaartal vinden, maar er zaten geen rubriek doorontwikkeling systeem lontjes in. Dus gewoon onderaan de tubes aan elkaar geknoopt. Geen idee welk jaar ik nu heb. We gaan zien hoe die presteert vannacht.

Vreemd ik heb specifiek 2016 versie besteld bij Meester Lelystad. Staat ook 561 Transbomber op de doos en geen 'de' ervoor. Kan nergens een jaartal vinden, maar er zaten geen rubriek doorontwikkeling systeem lontjes in. Dus gewoon onderaan de tubes aan elkaar geknoopt. Geen idee welk jaar ik nu heb. We gaan zien hoe die presteert vannacht.

Dan heb je de 2016 versie.

Op de 2016 doos staat: 'Transbomber'
Op de 2017 doos staat: 'De Transbomber'

Ik had exact hetzelfde. Zien het straks wel. Heb ook de event v gehad, en al gestookt. Heerlijk ding!!

Happy newyear!!! De beste wensen voor 2018! Hopelijk heeft iedereen een mooi en veilig uiteinde gehad! Ik wil even mijn dank uiten naar alle tips. Alle boxen zijn perfect doorgelopen :-) geweldig!!

Ik had een stuk of 8 cakeboxen en sloot met deze af. Dit was voor mij de absolute topper, ik had de 2017 versie maar wel onderin doorgelont. Liep als een malle en wat een finale! Volgend jaar zeker weer.

Voor het eerst de transbomber gehad (2017 versie) en ben tevreden! Lekker klappen, goeie spreiding en goed tempo! Volgend jaar weer met crashbox en red maroon

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Nou helemaal niks mis met de 2017 versie!! Ging echt als een malle!! De finale was briljant en applaus toe van de hele straat!

Volgend jaar 100% nog een keer!

Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Na al behoorlijk gestookt te hebben de aandacht getrokken van de rest van het dorp. Kwamen zelfs mensen van de andere kant van het dorp op de fiets hierheen. Deze als laatste bak geschoten. Wat een geweldige bak! Echt by far de topper van de avond. Wil dan ook nogmaals VWC (en Bastiaan in het bijzonder :)) bedanken voor deze topper!

Zo, jij bent er snel bij! Goed filmpje! Heb uiteindelijk nog The Chosen One erachter aan geschoten (wou hem eerst bewaren). Moet zeggen dat dit toch ook wel een behoorlijke bak was. Net geen Transbomber kwaliteit, maar zeker een topbak! (Beetje off topic dit)

Ik had veel mooie losse cakes maar deze was echt met afstand de topper. Er kwam eindelijk zelfs wat gejuich uit de straat, heerlijke box of die nou anders dan vorig jaar was of niet ik neem hem sowieso volgend jaar weer!

De Transbomber was weer ongekend goed! Een rammer van de bovenste plank. Van de 8 boxen die ik had vond ik alleen de Rambam 2.0 en de Colorful City beter.

Nog nooit eerder gehad, na alle verhalen 2 naast elkaar geschoten. Wat een geweld, gewoon kippenvel, zelfs met de 2017 versie.

Tjonge jonge wat een ding dit. Morgen zal ik eeen filmpie plaatsen. Heel de straat aan het juichen en joelen. Niet normaal. Dikke sprijding en de knetters lekker laag. (Niet te laag) topper van de avond. Na deze bak kwam de hele buurt kijken bij ons vuurwerk.

Back
Bovenaan