Transbomber

Zaterdag bij Quartel vond ik de crackling erg mager maar de goud boeketten waren wel erg goed. Dit was trouwens de eerste keer dat ik hem zag dus ik kan niet oordelen of die beter/slechter is dan vorig jaar.

finale lijkt hier ook weer beter en sneller. dan toch vocht ?

Zaterdag bij Quartel vond ik de crackling erg mager maar de goud boeketten waren wel erg goed. Dit was trouwens de eerste keer dat ik hem zag dus ik kan niet oordelen of die beter/slechter is dan vorig jaar.

Om speculaties te voorkomen over deze box heb ik Quartel Vuurwerk even gevraagd of ze wisten welk productie jaar deze box had en kreeg dit als antwoord:

PE4KSpJ.jpg

Vers uit de container ��.
Dit komt om dat Rubro een mail rond heeft gestuurd dat hun zending erg laat binnen komt.
Maar de transbomber is al binnen. Enige onduidelijkheid is ontstaan door de mail van Rubro.
Maar dat dit echt een nieuwe lading is ��

Met dank an Quartel Vuurwerk voor de extra info.

Dit ziet er toch gewoon prima uit?
Het lijkt zelfs dat de boeketten groter zijn ondanks dat hij duidelijk hoger schiet??!!

Ik vind m zo op deze manier ook niet echt spectaculair hoor. Zelfs wat tegenvallend wat ik op andere films zie, hij loopt ook niet echt achter elkaar door dat scheelt natuurlijk ook wel maar ik word er niet warm van!

Ik heb de Transbomber afgelopen zaterdag voor het eerst gezien tijdens de demo van Quartel in Pijnacker. Ik kan niet oordelen over de 2016 versie uit eigen ervaring, maar wel op basis van beeldmateriaal. Ik vind de boeketten van cake 1 erg mager en mis ook een beetje het tempo. Bij cake 2 gaat het tempo al iets omhoog en die boeketten zijn al wat beter gevuld. Cake 3 en cake 4 vond ik wel goed en met name cake 4. Een aantal forumleden geven aan dat die iets langzamer is geworden, maar ik vond het een erg goede finalecake. Ik ken maar weinig cakeboxen die zo worden afgesloten. Kortom, ik had er meer van verwacht, maar vond cake 3 en 4 wel goed.

Betrap mezelf erop dat ik toch steeds dit topic weer opzoek. Misschien maar eens vermijden, want is geen peil meer op te trekken (vorig jaar ook al niet) Heb hem gekocht dus ga het wel meemaken in de straat:D

Dan zal ik ook maar een duit in het zakje doen:

Eerste keer dat ik deze live zag, vond het een leuke box maar niet geweldig. De 4 seasons daarna knalde hem er keihard uit!

Hoe je het ook ziet, deze box houd iedereen al 2 seizoenen iedereen bezig.
92 pagina's in iets meer dan een jaar, erg knap.

Vorig jaar was het echt een geweldige box. Zelfs als de prestaties dit jaar iets minder zijn is het nog steeds een leuke box. Met een beetje opletten was de box voor 75 te krijgen. Dat is niet veel geld voor een 144 shots blokje. Dit jaar weer besteld.

Eerste keer dat ik deze live zag, vond het een leuke box maar niet geweldig. De 4 seasons daarna knalde hem er keihard uit!

Lekker filmpje! Was dit een 2017 versie? Vind hem er prima uitzien hoor. Gegarandeerd chaos in de straat.

de meeste mensen hier hebben er ongeveer €75 voor betaald. voor dat geld is het toch echt wel een meer dan prima box vind ik zelf.

Inderdaad mag echt niet klagen zoals op de film van Raider.In de straat sta je er ook nog eens dichter op gaat goed komen.

<video>

Bedankt voor het delen. Zo te zien stond ik ongeveer pal naast je die avond :D

Back
Bovenaan