Transbomber

Volgense de rubro dealer (verkoopt alleen rubro) zou de transbomber onveranderd zijn en zouden er geen verschillende versies zijn, ook niet in Duitsland (gister via een pm). Nou ik zie hier toch iets anders...net nadat ik hem gister besteld heb :sad:

Geen mensen van Rubro hier die dit kunnen bevestigen? Vind het toch vreemd dat ik al meerdere keren gehoord heb (onbetrouwbare bronnen) :wink: dat er een andere versie is voor duitsland.

Hoop echt dat dit niet waar is, snap inderdaad dat we niet gelijk in paniek moeten raken. Was vorig jaar ook het geval en toen bleek het een topper te zijn. Wind en alles kijk ik meestal ook doorheen op een video maar het gaat me vooral om het prachtige tempo van deze box, nu is cake 2 versneld en cake 4 vertraagd, waardoor het haast 2 dezelfde cakes lijken. Zou ik toch wel erg zonde vinden, de finale was toch wel de WOW factor bij deze

Waar lees je dit dan...
Hoe moeilijk is het om meerdere posts door te lezen mensen! Al die onrust ook altijd. Dit topic zou makkelijk 70 pagina's minder hebben gekund als alle speculaties verwijdert zouden worden.

Waar lees je dit dan....

Kategorie: 2
Schusszahl: 144
Kaliber: 20mm
Brenndauer: 100 Sek.
Steighöhe: 35 m
Brutto Gewicht: 5000 g
NEM: 1800g
Gefahrgutklasse: 1.4G
Identifikation: CE-F2
1 VE: 1 Stück

Hierin las ik over de 20mm ,, zal mij verder niet veel uitmaken maar had 25mm verwacht.

Hierin las ik over de 20mm ,, zal mij verder niet veel uitmaken maar had 25mm verwacht.

Een paar pagina's terug is daar al duidelijkheid over gegeven.

Nl is gewoon 25mm

Prachtig om te zien al die stress weer bij velen, het hoort er allemaal bij vind ik.
Ik heb er wel vertrouwen in, maar ken het gevoel ook zeker weten.

Had deze vorig jaar 1 keer nu 3 keer besteld wat een box zeg!

Ik wil je feestvreugde zeker niet bederven, maar ik vernam vanmorgen bij de winkel waar ik ze besteld heb dat de transbomber dit jaar wel eens een probleem kan worden wat betreft de uitlevering. Hoop echter dat alles goed komt de laatste 2 maanden :rolleyes:

Ik wil je feestvreugde zeker niet bederven, maar ik vernam vanmorgen bij de winkel waar ik ze besteld heb dat de transbomber dit jaar wel eens een probleem kan worden wat betreft de uitlevering. Hoop echter dat alles goed komt de laatste 2 maanden :rolleyes:

Gelukkig heb ik de 2016 versie besteld dan. Dat kan niet misgaan lijkt me.

Misschien eerst gewoon even afwachten ipv dat gespeculeer. Rubro zal dan zelf wel met een verklaring komen.
greetzz

Wie weet idd, al denk ik dat het met de transbomber wel goed komt. Beste cake van afgelopen jaar, neem aan dat Rubro wel contact heeft met die chinezen en mocht er het 1 en ander niet gehaald worden, ze toch gaan schuiven en/of aangeven dat deze box wel een hoge prioriteit heeft:wink:

Back
Bovenaan