Transbomber

Ben redelijk benieuwd eigenlijk. Enige product waar ik een beetje onzeker over ben.

Heb net een berichtje gestuurd naar Plaggemarsch of hij/zij binnen was en kreeg (snel) reactie.
De tekst:
deze hebben wij gisteravond binnen gekregen en zal vanavond worden afgeschoten ! Het was spannend of we deze op tijd binnen zouden hebben,maar door de goede samenwerking met rubro is deze op tijd binnen net als de palm battery overigens. Helaas zal vanavond niet de 'flash of the god' worden afgestoken,want deze is net niet op tijd binnen voor de demo(wel voor oud&nieuw),hiervoor in de plaats schieten we een andere mooie af namelijk de village idiot, tot vanavond (?)

Ik moet helaas werken vanavond maar ik denk dat er wel iemand een mooi filpje maakt ... :p

Goed om te horen! Ik zal hem vanavond filmen en hier plaatsen! Jammer van Flash of Gods, daar was ik ook benieuwd naar.

Wacht met smart op jullie films (als jullie gaan filmen), ben echt benieuwd hoe die presteerd tegenover de versie die we toen zagen op de demo zelf van Rubro.

ben ook nog steeds benieuwd naar deze box heb nog steeds geld apart liggen voor deze box dus als op de demo net zo doet als eerst flimpje dan bestel ik hem gelijk...

Hahaha bij elk bericht denk aan nieuwe informatie of een filmpje. Maar dat zijn mensen die net zo zenuwachtig zijn als ik :wink:.

En hij is geschoten...........mijn oordeel.......Wat een vette bak, Rubro heeft hier met recht een topper in handen.....goede burst.....schrote boeketten, felle crackling en die laatste pot......mjammie.

Back
Bovenaan