Transbomber

Hoe kan het verschil zo groot zijn tussen die van Huisman en Pijnacker? Wellicht was de TB in Pijnacker nog vochtig/is vochtig geworden?

Hoe kan het verschil zo groot zijn tussen die van Huisman en Pijnacker? Wellicht was de TB in Pijnacker nog vochtig/is vochtig geworden?
De transbomber geschoten bij Huisman had al minder crackling dan dat we normaal gewend zijn, maar na de demo bij Pijnacker wordt de versie van Huisman geprezen :p

Bij Pijnacker had je ook 2 "Huisman" versies. In de demo werden er namelijk 3 geschoten tijdens de finale en 1 was net zoals in de demo waardeloos en de andere 2 waren precies zoals die van Huisman.

Het zal me dan ook niet verbazen dat er meerdere batches geleverd zijn dit jaar.

Het is vrij simpel hoor. Als die 2 keer goed was, dan had ik hem bij het "toetje" gezet, nu is er dus een batch die slecht presteert, dus nu wordt het een amuse. Het toetje moet wel smaakvol zijn, niet smaakloos.
Hij zat bij ons ook 2x in het Toetje en die waren óók goed. Dus dat zijn er dan al 3 goed en kennelijk 1 iets minder... :p

De transbomber geschoten bij Huisman had al minder crackling dan dat we normaal gewend zijn, maar na de demo bij Pijnacker wordt de versie van Huisman geprezen :p

Bij Pijnacker had je ook 2 "Huisman" versies. In de demo werden er namelijk 3 geschoten tijdens de finale en 1 was net zoals in de demo waardeloos en de andere 2 waren precies zoals die van Huisman.

Het zal me dan ook niet verbazen dat er meerdere batches geleverd zijn dit jaar.
EDIT
Dus nu al 5 goed en 1 iets minder...

Uiteraard worden er van zo'n succesvol artikel meerdere batches geleverd. Het gaat om duizenden Transbombers. Dat kun je simpelweg niet in 1 batch produceren.

Back
Bovenaan