Transbomber

Blijft ook gewoon een topproduct dit als je kijkt naar de prijs/kwaliteit verhouding. Zéker voor de prijs die hierboven genoemd word. Absolute nobrainer dan!

Is er eigenlijk ook maar 1 ander product welke zoveel pagina's als topic heeft hier op het forum. Dit zegt natuurlijk alles over de geliefdheid van dit product de afgelopen jaren. Stiekem heeft de Transbomber de maatstaaf gezet voor genoeg hedendaagse boxen.

Is er eigenlijk ook maar 1 ander product welke zoveel pagina's als topic heeft hier op het forum. Dit zegt natuurlijk alles over de geliefdheid van dit product de afgelopen jaren. Stiekem heeft de Transbomber de maatstaaf gezet voor genoeg hedendaagse boxen.

Correctie er is geen enkele box welke in de prijs/kwaliteit kan tippen als de transbomber.. Uniek in zijn soort.

En voor zover ik weet is er ook geen enkel product zoveel besproken als de transbomber.

Bizar eigenlijk. Het is echt geen perfecte box, maar de combinaties, de snelheid en afwisseling samen met de prijs maakt dat heel veel mensen hem bestellen en schieten. En als je dan ook nog kijkt naar de prijs/kwaliteit verhouding en de verkrijgbaarheid dan heb je een regelrechte winnaar.

De meest besproken box en de box die het meest onze polls gewonnen heeft.... :yes:

Rubro heeft mij inmiddels bevestigd dat de Transbomber dit jaar volledig compound is. Let op: dat geldt dus voor de 2020-batch, de 2019-batch bestaat uit 1 compound van 2 cakes en 2 losse cakes.

Die mening deel ik niet,hij was natuurlijk niet slecht behoorde zeker tot de toppers van de avond. Maar het is niet meer zoals ie voorheen was. Transbomber champions edition vond ik nou veel dikker.

Weer erg genoten van deze topper. Het blijft gewoon een geweldige chaos bak, al helemaal in de straat. Fijn dat ie helemaal compound is dit jaar. Gaat er hoe dan ook weer komen.

Dit blijft gewoon één van de toppers van Rubro en in vuurwerkland. Ramt er gewoon lekker op los, zeker in een straat geeft dat volop spektakel. Het feit dat die compound is maakt dat hij er op zeker weer bijkomt!

Back
Bovenaan