Transbomber

Bij mij is lont 1 van cake 3 al verbonden met lont 1 van cake 4... Althans, die hoeken zitten doorgelont bij elkaar. Cake 3 gaat dan dus in omgekeerde volgorde..? Geen idee of dat iets verpest.

Nee hoor. Die gaan wel goed. Gewoon cake 1 aan cake 2 maken, en cake 2 aan cake 3.
Wel aansteken bij cake 1 natuurlijk!

Bij mij is lont 1 van cake 3 al verbonden met lont 1 van cake 4... Althans, die hoeken zitten doorgelont bij elkaar. Cake 3 gaat dan dus in omgekeerde volgorde..? Geen idee of dat iets verpest.

Als zowel lont 1 van cake 3 en 4 aan elkaar verbonden zitten gaat cake 3 en 4 tegelijk af! Lont 2 van cake 3 moet aan lont 1 van cake 4 zitten!

Trust me.

IMG_20191230_135740.jpg

Ik heb dit jaar de versie waarbij ik iedere cake door moet lonten. Geen rubro systeem of semi compound idee.

Iemand enig idee welk jaar dit is? Detransbomber is volledig aan elkaar geschreven op de doos.

Heb die van mij zojuist doorgelond, maar het lijkt er op dat er geen snel lont in zit. Kan dit kloppen? Weet niet welke batch dit is iig zonder compound en systeem

Ben benieuwd naar de vertraging tussen cake 3 en 4. Maar ik heb wel vertrouwen in de producenten dat het in orde is.

Ook de opsomming van mijn avond , na deze box gestopt , rook maakte het hierna dramatisch.

Als ie weer box van het jaar wint dan zou dat zelfs nu nog terecht zijn. Prijstechnisch krijg je gewoon echt heel veel waar voor je geld en doet deze het gewoon super bij het publiek.

Laatst bewerkt:
Dit zou zo maar is weer de cakebox van het jaar kunnen zijn! Wat was deze weer goed zeg! Het tempo van de 1e en 2e cake was onwijs goed, de salvo's van cake 3 was weer een hoop geweld en het snel schieten van cake 4 maakt het toch wel af. Ja deze is weer voor herhaling vatbaar!

Back
Bovenaan