Een ok budget boxje? Deze box is al 3 jaar in de prijzen gevallen voor beste box van het jaar![]()
ach ja, een internet poll. dat zegt me helemaal niks. Net zoals al die antivuurwerk polls.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Een ok budget boxje? Deze box is al 3 jaar in de prijzen gevallen voor beste box van het jaar![]()
Het is best een ok (budget)Boxje, maar die van Vulcan, zijn een stuk beter. Vooral Oman lijkt op transbomer maar dan een nivotje hoger.
Het feit dat dit topic 149 pagina's lang is spreekt je toch echt tegen![]()
Die van Vulcan zijn wel echt een klasse hoger / dikker. Beter gevuld, net een wat hardere burst. Je betaalt daar immers ook wel voor. Maar je kan de Transbomber inderdaad als een budget versie zien van de Oman.
Is de 2019 versie nou een compound of moet je zelf nog doorlonten?
Is de 2019 versie nou een compound of moet je zelf nog doorlonten?
Dit blijft toch echt wel één van de topboxen die er is te verkrijgen in Nederland. Al een aantal jaren zó goed, maar gister toch echt de dikste versie ooit gezien. Lekker lomp beuken met crackling, heerlijk! Kijk er weer naar uit, in 2-voud!
Echt een zeer dikke batch idd. Wat een vies lomp prachtbak is dit genieten!!! Mijn film van de Transbomber geschoten op de Demo van Valk!!
Woow, wat een geweld zeg! Ik hoop dat ik dit jaar deze batch krijgt! Heerlijk!![]()