Transbomber

Het is best een ok (budget)Boxje, maar die van Vulcan, zijn een stuk beter. Vooral Oman lijkt op transbomer maar dan een nivotje hoger.

Het feit dat dit topic 149 pagina's lang is spreekt je toch echt tegen ;) Het is gewoon een goede box met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Dat betekent niet gelijk dat het een budget box is.

Het feit dat dit topic 149 pagina's lang is spreekt je toch echt tegen ;)

Niet als je nagaat dat Vulcan relatief klein en onbekend bij velen is (niet bij de freaks) en Rubro een enorm grote importeur is, met naamsbekendheid en een betere bereikbaarheid.

Neemt niet weg dat de Transbomber gewoon een goeie bak is natuurlijk.

Die van Vulcan zijn wel echt een klasse hoger / dikker. Beter gevuld, net een wat hardere burst. Je betaalt daar immers ook wel voor. Maar je kan de Transbomber inderdaad als een budget versie zien van de Oman.

Die van Vulcan zijn wel echt een klasse hoger / dikker. Beter gevuld, net een wat hardere burst. Je betaalt daar immers ook wel voor. Maar je kan de Transbomber inderdaad als een budget versie zien van de Oman.

Exact ja, die Vulcan dozen hebben mij ook totaal verrast! Voor 69eu in Baarle zijn deze ook niet verkeerd dacht ik zo!:)

Tsja de good old Transbomber.. bij Valk de dikste batch die ik gezien heb. En heb hem 2x gehad.
Gewoon weer een van de toppers van de avond.

Bij de vuurwerkhal demo zojuist vond ik 'm ook (weer) erg goed! De laatste cake was niet zo 'alles tegelijk' als dat ik van deze box gewend ben, maar weet nog of ik dat beter of slechter vind.

Ga dit jaar nog lekker genieten van de orginele 2016 versie, volgend jaar wel maar zien wat de waardige opvolger wordt, hopelijk een transbomber 2.0.

Echt een zeer dikke batch idd. Wat een vies lomp prachtbak is dit genieten!!! Mijn film van de Transbomber geschoten op de Demo van Valk!!

Dit blijft toch echt wel één van de topboxen die er is te verkrijgen in Nederland. Al een aantal jaren zó goed, maar gister toch echt de dikste versie ooit gezien. Lekker lomp beuken met crackling, heerlijk! Kijk er weer naar uit, in 2-voud!

Dit blijft toch echt wel één van de topboxen die er is te verkrijgen in Nederland. Al een aantal jaren zó goed, maar gister toch echt de dikste versie ooit gezien. Lekker lomp beuken met crackling, heerlijk! Kijk er weer naar uit, in 2-voud!

Vooral het tempo lijkt een stuk hoger geworden! Verder lijkt ie ook iets gevulder of is dit niet zo? Per 2 ieder geval een top showtje :)

Deze box was gister op de demo van de vuurwerkhal ook weer erg goed! Het tempo is inderdaad een stuk hoger en ik vond de crackling ook voller.

Filmpje tijdens demo vuurwerkhal zoetermeer.
Dit is van zon 80m afstand .
Boeketten waren zeer groot en burst goed hard.

Back
Bovenaan