Transbomber

Ik had de 2017 versie en deze was wel minder goed dan de 2016 versie. Maar ik lees dat de 2018 versie het weer goed gedaan heeft dus volgend jaar die maar scoren!

Lont tot beneden toe loshalen en dan de hoofdlont van de tweede cake aan de reserve lont van de eerste cake vastdraaien. Heb geen pauzes gehad via deze manier.
5BA04414-7BB7-4B64-ABA2-1AD32F767344.jpg

Zoals Goldpyro laat zien. Ik doe het tapeje alleen helemaal onderin waar het in elkaar draaien begint.
Je kan het lont erboven afknippen, wegtapen of afdekken met alu folie om overslag te voorkomen.

Hier de transbomber met vóór de finale cake een crackling chry 2.0 Hij ging zoals gepland maar cake 4 mocht van mij nog wel 4 seconden later gaan. Het publiek en ikzelf vonden het een hele geslaagde bak :D
IMG_20181230_220416.jpg

2018 versie hier, wat een beuker van een bak. Beter dan 2017 versie. Grote wolken crackling die tot de grond kwamen en snelheid was top.

Ook gehad, 2018 versie.

Kortom, top bak! Enige minpunt is dat cake 1 dusdanig traag is dat het vrij snel saai wordt. Helaas stopt hij bij mij halverwege cake 2, heb dus na een tijdje de rest nog af moeten steken wat de opbouw behoorlijk teniet doet. De finale maakt het wel weer goed natuurlijk

Ik heb dit jaar wederom 2 transbombers tegelijk geschoten en gelijk daar achteraan twee Bulldozers..Conclusie, aankomend jaar geen Transbomber meer voor mij:bye:

Favoriet van het publiek gister, enorm applaus. Kwam langzaam op gang en ik schrok zelfs een beetje van cake 1 (waarom heeft dit product 130 pagina's vol met reacties??). Toen die eenmaal op gang was, was het genieten! Heerlijke chaos en de hele straat vol crackling zonder dat er een W-shape aan te pas komt.

Back
Bovenaan