TRAILER Fireworks for All

Altijd leuk een nieuwe importeur! Braveheart is de beste tot nu toe. Maar ben nog niet onder de indruk. Maarja ze zijn net begonnen,komt vast nog wel goed.

Ben zeer benieuwd wat deze importeur gaat brengen en doen.
Laat maar komen.

De films die bij de producten staan zijn gemaakt van de productie :) Deze productie is inmiddels al ingepakt en wordt nu verscheept naar Nederland om op tijd voor de verkoopdagen te arriveren!

Er zijn een aantal foto's naar Fireworks for All toegestuurd welke ze graag met jullie willen delen!

15319312_1342156145796033_7048794452804668741_n.jpg

Al wat bekend over webshop/prijzen? Of heb ik wat gemist? :bonk:

Je kunt ze al een hele maand lang bestellen bij Vuurwerkriezebos.nl, prijzen staan in alle zelfstandige producttopics. Ook zijn ze te koop bij Kuiper vuurwerk en de vuurwerk kruidenier haaksbergen en de vuurwerk winkel Enschede.

Je kunt ze al een hele maand lang bestellen bij Vuurwerkriezebos.nl, prijzen staan in alle zelfstandige producttopics. Ook zijn ze te koop bij Kuiper vuurwerk en de vuurwerk kruidenier haaksbergen en de vuurwerk winkel Enschede.

Dus toch wat over het hoofd gezien! Thanks :)

Ik will fireworks for all echt een heel groot compliment geven wat een toppers.

Unicolors geweldig grote effecten mooie salvo's
Braveheart nou kan alleen maar zeggen wauw!!!
Dan de thrillseeker wat een box zo groot en zwaar haha maar wat een show!
De grote broer van de garden of eden 1..
De thrillseeker was beter!!!! Dan de cruel traction en de rest. Was echt groots mooie salvo's heldere kleuren prachtig rond.

Dus echt mijn complimenten volgend jaar wil ik ze weer allemaal

Vind dit toch te leuk om niet te delen. Vorig jaar op de demo deze ffa pen weten te bemachtigen en sinds dien is dit mijn tentamen-pen. Nu in de tentamenweek komt die steeds weer tevoorschijn, en dat doet me dan weer aan vuurwerk denken haha

IMG_20190128_111425.jpg

Back
Bovenaan