[Trailer] Aftellen naar 2011!

Snap niet bepaald als je dat soort beelden hebt het niet op een dvdtje kan zetten.

dat is super vet om te hebben.

Kunnen we wel op een dvdtje zetten, maar je moet niet denken dat je daar met 5 minuten klaar mee bent. Sommige kwakken alles op een dvd en branden maar. Maar zo gaan wij (Mike) niet ter werk.

Ook dit jaar gaan we natuurlijk weer de nodige films online zetten, want ook afgelopen O&N hebben we weer genoeg moois vast weten te leggen! :D
Naast ons eigen gestook werd er ook om ons heen gelukkig nog heel wat moois weggestookt en dat staat ook allemaal op film.

Het aftellen gaat later pas in, maar om jullie even op te warmen, gooien we er wel een trailertje tegenaan! Veel kijkplezier en reken dus op mooie films de komende tijd! :D

movie

:bye:

Wat een gave trailer, ik kom alweer helemaal in de stemmimg....helaas nog even wachten:cry::cry::cry:

Er valt weinig toe te voegen aan de eerdere reacties, GEWELDIG!
Erg goede trailer, mijn complimenten:handsup::applause::thumbsup:
Ik kijk nu al uit naar de periode waarin de filmpjes online komen.

Inderdaad, het blijft genieten.
Kijk hem zelf ook regelmatig en elke keer weer krijg ik de kriebels.

En die kriskras matten door elkaar lol :D
Wanneer beginnen die filmpjes, het is al 1 oktober! :shocked:

oh oh oh wat een heerlijke trailer weer! :D vooral al die matten, fluitbakken en silversalutes!! wat een geweld :D kan er geen genoeg van krijgen :p

Wanneer gaat het officiële aftellen van start? (elke dag een nieuw filmpje)
Kijk daar weer erg naar uit, heerlijk om elke dag een getal naar beneden te zien en als je erop klink, druipt de sfeer van mijn beeldscherm af, heerlijk! :)

Wanneer gaat het officiële aftellen van start? (elke dag een nieuw filmpje)
Kijk daar weer erg naar uit, heerlijk om elke dag een getal naar beneden te zien en als je erop klink, druipt de sfeer van mijn beeldscherm af, heerlijk! :)

Afgelopen jaar is er een stuk minder gefilmd dan voorgaande jaren, ook vreten 3 "showtjes" nogal veel vuurwerk wat toch maar 1 film per show oplevert haha. Dus ik ben bang dat we tot aan december zo nu en dan doen en vanaf december proberen dagelijks af te tellen. :p

:bye:

Bijvoeging: Ik bedoel dat ik ook in dit subgedeelte filmpjes drop als aftelling! was het plan al alleen dan in mijn eigen topic, maar dit lijk me overzichtelijker:)

Back
Bovenaan