Tournament Box 432'S

Djaimy vond het leuk om deze eens in een rapper tempo te schieten, alle drie de compounds tegelijk;

En dat ging prima zoals te zien in de film. Lekker beuken met deze box, die als je hem op de normale wijze afsteekt ook al echt een dikke bak is.

Dat ik een zwakke rug heb was me de afgelopen maanden al duidelijk geworden met alle freak acties. Maar dat werd bij het afhalen van deze box vandaag nog even pijnlijk bevestigd. Wat een bakbeest zeg.

Laatst bewerkt:
Ik had hem dit jaar voor het eerst.
Nog met kooi, wat een enorme bak was dit zeg.

Ik had even wat langer gewacht zodat de buurt eerst even rustig kon knallen en toen begon ik met het grote spul.

Kreeg na die tijd meerdere complimenten van de buren en vragen hoe en wat.

Wat een mooie bak.

Ik heb afgelopen jaar dacht ik een 2023 batch geschoten, blijft echt een top bak, bleef zich goed staande houden in de wind.

Deze staat in de top 3 van best bij gebleven compounds van jaarwisseling 24/25.

Dit is zo'n bak die altijd wel op mn lijstje heeft gestaan maar er uiteindelijk nooit gekomen is. Doet het steevast fantastisch op demos en videos. Maar t was toch altijd een te grote hap uit m'n budget. Dan maar hopen dat er komende jaarwisseling weer wat mooie straatvideos van komen!

Dit is zo'n bak die altijd wel op mn lijstje heeft gestaan maar er uiteindelijk nooit gekomen is. Doet het steevast fantastisch op demos en videos. Maar t was toch altijd een te grote hap uit m'n budget. Dan maar hopen dat er komende jaarwisseling weer wat mooie straatvideos van komen!
Je kan dit jaar ook voor het kleinere broertje kiezen? Royal tears in heaven. Afgelopen jaar geschoten en echt een topper

Back
Bovenaan