Totaal Gemak De Weijs Groningen

Cigo De Weijs is nu ook Wolff dealer onder het Vuurwerklandlogo https://vuurwerkland.nl/webshop/cigodeweijs

De site onwijsvuurwerk.nl is nog offline en verwijst nog naar vuurwerkshopper maar ik heb geen idee of ze nog Rubro verkopen. Marijn durf ik te wedden van wel. Maar even afwachten of alles misschien op de vuurwerkland webshop komt of dat onwijsvuurwerk.nl het portal wordt.

Gisteren ook maar bij langs geweest na mijn bezoek aan Vuurwerkland Outlet :) Aardig personeel.
Cigo had 3 folders liggen, maar natuurlijk kwam ik voor 1 product die daar niet op stond!
De mooie rode Rebel singleshot van Wolff als ik me niet vergis. Iemand van het personeel belde haar zoon die de webshop in beheer had. Mee gesproken en bleek dat hij de Rebel op de site had gezet en deze twee jaar hebben liggen drogen! Deze zullen vast heerlijk klinken. :)
Was weer een leuk bezoekje.

Was 1 van de folders van mx/marijn? Vind geen webshop van ze hiermee maar dacht dat ze er nog wel dealer van zijn?

Hey, in de tussentijd wel aangevuld! Was tijdje niet zo en toen niet meer gecheckt eigenlijk :D Dank je!

En nu ook in Bedum, uitbreiding, toppie!

Zo, dat was weer lekker vw-ouwehoeren. Heerlijk als je als freaks onder elkaar de markt en producten weer even kunt bespreken, en als er dan nog een goeie Giezen-bekende ook nog z'n bestelling komt halen is de lol helemaal compleet (had 'm al gemist in Hoogkerk, blij 'm hier nog even de hand te kunnen hebben schudden, topgozer)..dacht ik. Nee hoor, want bij Johnny en z'n broer krijg je behalve een fijn gesprek ook nog geweldige en soepel geprijsde producten mee. Vuurwerkliefhebbers onder elkaar, superwinkel!

Vorig jaar stonden Marijn, Cafferata en Wolff er toch ook in de webshop bij? Of herinner ik me dat nou verkeerd en moest je dan in de winkel zijn en/of met de folder(s) bestellen?

Nog een vestiging erbij; in Veendam. Goeie groei, jongens! :thumbsup:

Ai, Cafferata foetsie? Dan gaat die kaart op vuurwerktoppers kloppen; dat hele NO van 't land geen Cafferata meer heeft, behalve Vuurwerklandoutlet dan gedeeltelijk. Hopen dat De Weijs nog een paar x30 heeft staan van vorig jaar, anders maar de ietwat mindere Kleurentopper, je mot wat. Binnenkort ff langswippen :wink:

Back
Bovenaan