Toschpyro (Duitsland, Osnabruck)

Pas wel op de afgelopen dagen zijn sommige producten ineens met 2 of 3 euro gestegen ! Dus als je lijstjes aan het maken bent kunnen de prijzen ineens veranderen.
Veel 500gram potten staan er wel op hoor :wink:

Om bij Toschpyro te bestellen moet je je aanmelden en je adres invoeren.
Alleen je kan bij Land alleen maar uit Duitsland kiezen en niet uit andere landen :S.

Moet je van tevoren besteld hebben of kan je gewoon tijdens de vuurwerkverkoop ook vuurwerk kopen ?

Moet je van tevoren besteld hebben of kan je gewoon tijdens de vuurwerkverkoop ook vuurwerk kopen ?

Tijdens gewone verkoop kun je zeker ook vuurwerk kopen, maarrrr.... het winkeltje is vrij klein en het is er enorm druk! Bovendien zijn lang niet alle artikelen dan leverbaar.
Ik persoonlijk mijd dit soort chaos liever.
Kun je beter naar een supermarkt rijden die niet al te dicht bij de grens ligt.

Ik zag trouwens dat je dit jaar ook je voorbestelling kunt laten afleveren bij een afgiftepunt in Muhlheim (vlakbij Oberhausen).. Misschien wat dichterbij voor sommigen.

Ik zag trouwens dat je dit jaar ook je voorbestelling kunt laten afleveren bij een afgiftepunt in Muhlheim (vlakbij Oberhausen).. Misschien wat dichterbij voor sommigen.

Was vorig jaar ook al zo.
Er staan twee containers op een of ander fabrieksterrein daar.
In tegenstelling tot in Osnabrück was het daar helemaal niet druk.
Sterker nog; wij waren aan het begin van de middag de enige klanten, en binnen vijf minuten waren we weer vertrokken.
Nadeel: er is geen winkel bij.
Voordeel: er is een winkelstraat in Mühlheim, ben de naam even kwijt, waar je op een rijtje zes supermarkten en bouwmarkten tegenkomt die allemaal vuurwerk verkopen....
Bijkomend nadeel: kofferbak is al gauw te klein!

Mooie en betrouwbare winkel!
29 december ben ik er naar toe gegaan en zonder problemen me pakket opgehaald met alles erin.
We waren trouwens bijna de enige toen we daar kwamen.

Back
Bovenaan