Tosch pyro 5.11.11

Ik heb inmiddels ook een aantal productfilms geüpload :) Hier alvast een stel toppers, maar morgen upload ik er meer:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Voor 3 euro een erg leuk ding.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Voor 4 euro ook een toppertje in die prijsklasse.

+ YouTube Video

Voor 4 euro ook weer netjes; lekker diepblauw van kleur.

+ YouTube Video

Sommigen vonden hem erg saai, maar ik vind hem wel leuk. Nette tails die aardig lang doorbranden. Kost ook maar 4 euro, dus niet te kritisch zijn hoor :p

+ YouTube Video

Een vereenvoudigde Wodka Blue voor 6 euro.

+ YouTube Video

Nog meer video's in mijn kanaal!

De volgende WECO artikelen komen helemaal niet, of te laat dit jaar:
- BigHelios
- MagicalShots
- Avalon
- Conan
- Gereon
- DarkSoul
- Babylon
- Cliffhänger.
Mensen die al hebben besteld en betaald krijgen een tegoedbon voor deze artikelen. Alleen besteld dan worden deze artikelen gewoon verwijdert uit de bestelling.

Danke für Ihr Verständnis
MFG

Heren bedankt voor het uploaden van deze heerlijke films.Is het misschien bekent welke supermarkten/winkels de Jorge collectie gaan verkopen?ik vond en vind het nog steeds goed spul.

Back
Bovenaan