Tosch pyro 5.11.11

ook wij zijn weer naar osnabruck afgereisd,en hebben weer genoten!
openingsshow was gewoon echt vet! en de afsluitende show mocht er ook zeker wezen:)
hierbij de openings show

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

later volgt de slotshow nog

gr JefFreak

Ook ik ben samen met Jawe naar deze top demo geweest.
Vanuit scouting naar Jawe, daar koffie gedronken en wat dingen over het vuurwerk besproken.
Rond 14:45 uur kon ik het niet meer uithouden, ik wil gaan.

Ongeveer 2 uur kachelen met me wagen richting het land, waar je goed kan eten en drinken en waar mooie vuurwerk shows geschoten worden.

We gaan bij Oldenzaal de grens over, ik denk lekker mij eigen ,,snelle'' tempo te kunnen rijden... nee een baustelle.
Nou ja 10 km later, gassen met de fietstas.

Op de plek des onheils :wink: aangekomen, hebben we de auto kunnen parkeren.
En kwamen we Morris en Anaconda ook tegen.
Samen een plekje opgezocht en de statieven alvast klaar gezet.
Daarna lekker een bradworst op en pommes en een ratler biertje.

Ondetussen kom,en er steeds meer bekenden, onder andere Oerendhard, die ik eerst helemala niet herkende.
Sorry oerend, ik schaamde me diep, maar ik ben een beetje vergeetachtig met gezichten en (nick) namen.
Toch nog excuses.

De beginshow was een mooie opwarmer.
En ook demo ervoer ik niet als te lang.
De finale daar kan ik niks aan toevoegen wat de anderen er al over gezegd hebben die was top.
Vooral de stadutas en de parachute shells waren zeer mooi.

Foto's volgen....

Toen we in Osnabruck aankwamen, reden we langs de winkel van Tosch Pyro.

Even een aantal foto's gemaakt.

DSC_4175.jpg

DSC_4176.jpg

DSC_4178.jpg

Nadat ik de wagen had geparkeerd, had ik snel mijn statief neergezet en wat foto's gemaakt van de opbouw.

DSC_4186.jpg

DSC_4187.jpg

DSC_4191.jpg

Gisteren was echt een ontzettend leuke demo om te zien. Heb ook fantastische producten voor echte Duitse prijzen gezien. De topper was voor mij de jorge new generation 5!:) Het intro was echt super gaaf, met hoog tempo op z'n Italiaans steppen, heerlijk!:D Ik zal vanavond eens kijken hoe de film, en misschien nog belangrijker, hoe het geluid is gelukt, want er waren toch een paar flinke klappers te horen!:) Volgend jaar maar weer he!:D

Wat een geweldige avond,leuk om de bekende gezichten weer gesproken te hebben.
Nadat the cigarman bij mij was gekomen en we nog wat gedronken hebben dus richting Osnabrück.
Daar aangekomen gelijk maar aan de braadworst gegaan.:)
Mooi show gezien en weer een update gehad van de duitse producten.
Waarbij ook een aantal producten voor 2012 werden geschoten en die waren om in de gaten te houden.
Volgend jaar maar weer:)
Thomas und Cero Fireworks Dank für die tolle Feuerwerk Nacht

Na afloop kwamen we toevallig een aantal Duitse liefhebbers tegen die hele mooie pijlen hadden.
Een filmpje hiervan .
Danke Jungs, die sehr schöne Pfeile wurden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Na afloop kwamen we toevallig een aantal Duitse liefhebbers tegen die hele mooie pijlen hadden.
Een filmpje hiervan .
Danke Jungs, die sehr schöne Pfeile wurden.
movie

thx, here is also a vid from the rockets
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

sry for writing english, usually I just read here because i can´t write dutch

Great video Corsair thanks,it does not matter whether it is in English, almost everyone can understand English.:wink:

Zo heb gisteren ook heerlijk genoten zeg! Ipv vorig jaar met de mascaleta dacht men, goh laten we eens lekker uitpakken met stepperbeelden en dikke shells....
In mijn ogen super gelukt zeg!
De eindshow was ook erg mooi, alleen had er soms wat meer snelheid in mogen zitten, maar kicke was het wel ! :D Mooie producten hebben ze daar gebruikt iig, die door de mensen ook al genoemd zijn :p

Over de demo....prima gedaan! Alles werd per twee geschoten, maar wat vielen mij de prijzen op zeg! En er zaten zeker toppers bij, ook bij de single shots en zeker ook bij de cakes: Kassiopaja, Wenus (de treasure island voor 6 euro!!) en de new generstion serie van jorge knalde er ook wel uit zeg. Ook de blue star en gold star (single shots) vielen mij positief op! Helaas vielen mij de single shots van pyro art me iets tegen..had er meer van verwacht eigenlijk...

Verder erg gezellig geouwehoert met bekenden van het forum :D

Helaas vielen mij de single shots van pyro art me iets tegen..had er meer van verwacht eigenlijk...

Ben ik effe blij dat ze die dingen toch nog op de schietlijst hebben gezet!
Lekker kunnen schrappen in de wishlist...

En ook de Copernicus van Jorge, die vorig jaar nog The Hunter heette, kan wat mij betreft dit jaar in de bunker blijven staan. Wel erg jammer, want wat was dit vorig jaar een goeie bak!

Maar goed, het was een nuttige en gezellige avond. Het is te merken dat de heren meer ervaren worden in het organiseren van hun Vorführung, want binnen twee uur hadden we weer buiten de hekken kunnen staan. Ondanks de schietlijst van bijna 100 produkten van de demo, en twee heerlijke zuideuropees aandoende showtjes.
Even gingen de gedachten naar Spanje en Italië....
Gelukkig werd het op het laatst toch nog even ouderwets frisjes, hoewel, 10 graden warmer dan vorig jaar....

Nog moe van het op en neer springen, Rob?

Hier nog een fototje van de laatste 2 salutes:

image

De één bevatte 790 gram flash en de ander 795!

Hallo und Guten Abend,

Ich hoffe die kleine Demoshow hat den Besuchern aus Holland gefallen :wink:
Zu den Bomben:
Die rechte Bombe ist eine Cero Atomschlag Blitzbombe 125mm
Diese wird exclusiv für Cero Fireworks von PyrosPyrotechnologie gebaut.
Die Gesammtnettomasse beträgt 790 Gramm
90 Gramm Austoßladung
700 Gramm Flash

Die letzten 5 Saluts im Video sind die Cero Atomschlag.

Vielen Dank
Viele Grüße
Cero Fireworks
Salut Tom

De afgelopen dagen heb ik hard gewerkt aan de productfilmpjes van de artikelen die geschoten zijn op de demo van ToschPyro in Osnabrück. Hieronder een selectie van willekeurige artikelen:

Bombenrohr 50mm / 2 inch (Diamond Feuerwerk)
+ YouTube Video

New Generation 5 (Jorge)
+ YouTube Video

New Generation 7 (Jorge)
+ YouTube Video

Mr. Universe (Weco)
+ YouTube Video

Idun (Pyro-Art)
+ YouTube Video

De overige filmpjes (een behoorlijk aantal), zijn te vinden op ons YouTube-kanaal.
Handig voor liefhebbers die bij ToschPyro of elders in Duitsland gaan shoppen :)

Back
Bovenaan