Tosch pyro 5.11.11

Als ik heel eerlijk ben valt de schietlijst mij een beetje tegen.
De meeste produkten die erop staan hebben we de afgelopen jaren al meerdere keren voorbij zien komen. Zeker de duitse toeschouwers moeten die zo zoetjes aan met hun ogen dicht toch al kunnen herkennen, lijkt me. De duitse markt is immers nog niet zo vergeven van al die verschillende lijnen en importeurs als de nederlandse....
Ik had gehoopt op meer nieuwe 500 grammers, en inderdaad op de hierboven reeds gememoreerde Zink vulkanen en Pyro Art Einzelschüsser.
Wat ontzettend jammer zeg! Ik zou bijna gaan twijfelen om te gaan.
Ik heb Thomas nog gauw even een mail gestuurd, maar ik vrees dat die veel te laat komt....

De meeste produkten die erop staan hebben we de afgelopen jaren al meerdere keren voorbij zien komen. Zeker de duitse toeschouwers moeten die zo zoetjes aan met hun ogen dicht toch al kunnen herkennen, lijkt me. De duitse markt is immers nog niet zo vergeven van al die verschillende lijnen en importeurs als de nederlandse....
Ik had gehoopt op meer nieuwe 500 grammers, en inderdaad op de hierboven reeds gememoreerde Zink vulkanen en Pyro Art Einzelschüsser.
Ik heb Thomas nog gauw even een mail gestuurd, maar ik vrees dat die veel te laat komt....

Bijna alles van pyro-art mist wel zonde.:sad:

tijd om eens naar de demo te gaan :cool:
tot laters,en we hebben er geweldig weer bij vandaag.
dat was vorigjaar wel anders

1woord:GEWELDIG!!!wat een geweld en dreunen die intro en finale!!!!vond de nieuwe consumentenproducten helaas beetje tegenvallen....maar dat is persoonlijk;) heb echt genoten.

was zeker een geweldige intro en finale, heerlijk genoten.
de demo duurde iets te lang vind ik persoonlijk.
maar best goede potjes/cakes gezien hoor, en de prijs is ook gunstig.

leuke demo/show gezien,en bekende gezichten van vwc
het was gezellig hoor.

Die opening damn haha dikke steppers en de finale was ook zeer vet.
Ook mooie apparte effecten gezien zoals ghost,parachute en super mooie horsetails.
Ook de kleuren waren erg helder was gewoon genieten.

Ook weer terug uit Osnabrück :)
Mooie demoshow gezien met ongeveer 100 producten, waarvan enkele er voor mij uitsprongen qua kwaliteit en harde burst. De demo ging naar mijn mening sneller dan vorig jaar. Kan er ook deels aan liggen dat er dit jaar minder geschoten is, maar de vaart zat er nu beter in. In tegenstelling tot de bittere kou van vorig jaar was het nu prima uit te houden, op een fris briesje wind na.

Zowel de beginshow als de finaleshow waren prachtig en dreunde heerlijk door op de volle maag. Gebruikte producten zoals de ghost-shells, hummercakes, brocade waterfalls, multicolour z-shapes en 12 inch bommen toverden bij velen spontaan een big smile. En dan die 5 inch salute "Cero Atomschlag" van Pyros, wat een immens harde klap komt daar vanaf :devil:

Ook veel bekende gezichten gezien en gezellig gebabbeld over vuurwerk onder het genot van Bratwurst und Getränke. Deze avond was de 2 uurtjes reizen zeker waard!

Filmpjes volgen uiteraard nog :)

De eerste verhalen klinken in ieder geval positief.
Ben benieuw met welk beeld materiaal jullie allemaal gaan komen.

Die mail kwam dus zeker niet te laat Cass!
Ook alle Pyro-art producten kwamen zo'n beetje voorbij gelukkig.
Verder was deze demo nog beter geregeld dan vorig jaar met veel eet- en drink-tentjes. Netjes op tijd begonnen, en de demo ging ondanks de vele producten toch best wel snel voorbij.
Eindshow en begin-show waren moddervet. Mooi die overgang van de strakke en dikke openingsshow naar de eerste Jorge-fonteintjes.
Na afloop een lekkere oliebol van Darksoul als troost, omdat de Darksoul niet geschoten werd. Ook de Breezer werd helaas niet vertoond.
Cass, bedankt voor het rijden en het gezelschap.
Sunseeker, bedankt voor je gesnurk vanaf de achterbank.
Thomas, Danke fur die beste demo des jahres.

Ik ben zojuist back home :)

Erg genoten van de opening & finale, de productdemo zaten wel wat leuk dingen bij: de hummer cake riep bij de toeschouwers in ieder geval de meeste reacties op en die vond ik zelf ook erg leuk :)

Vannacht ga ik de beelden van mijn camera naar mijn computer uploaden, morgen zal ik de video's gaan bewerken en youtubben.

Ik stond helemaal rechts (vlakbij de snackcar) Waar stonden de jullie mede vuurwerkliefhebbers?

Tot morgen!

was ook aan wezig bij de demo/show!
ik vond het weer dik inorde!
het openings vuurwerk vond ik ook heel mooi opgezet!!
zeer mooi gedaan! helaas niet op film staan,,
wel heb ik een 12 minuten durende filmpje van het einde van redelijk beeld en geluidskwalitijd voor een ammateur aleejn had de tel soms wat problemen met zoomen! ik mijn filmpje morgen ook ff met jullie delen!!
toch geweldig mooi spul die shell's!!

Toschpyro with two big Fireworks

Toschpyro with two big Fireworks

Opening Part from the Productpresentation in Osnabrück shot by Cero Fireworks!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ook ik heb ontzettend genoten het avondje Osnabruck bij de demo van Tosch Pyro.
De avond werd mooi geopend met een openingsshow, gevolgd door een leuke demo en afsgesloten met een superfinale! Helemaal geweldig!
Ook aan de interne mens was weer genoeg gedacht.

Het leuke aan deze demo is toch wel, zoals je op de foto ook ziet, dat er pijlen geschoten mogen worden. Iets wat hier in Nederland nooit gebeurd.

Het was ontzettend gezellig! Veel bekenden gezien, lekker kunnen bijpraten en dus met z'n allen kunnen genieten van topvuurwerk!

Hieronder vind je een aantal foto's en filmpjes..
Helaas waren de condities om te fotograferen niet geweldig. Zo besloeg de lens snel door het vochtige weer en ook de maan en het presentatie led-bord aan de linkerzijde belemmerden het schieten van mooie foto's..
Al met al zijn er een aantal aardig gelukt en die vind je hieronder! :)

img_1742.jpg

img_1745.jpg

img_1757.jpg

img_1760.jpg

img_1766.jpg

img_1782.jpg

img_1803.jpg

img_1810.jpg

img_1816.jpg

img_1849.jpg

img_1862.jpg

img_1876.jpg

img_1907.jpg

img_1926.jpg

img_1933.jpg

img_1946.jpg

img_1961.jpg

En dan natuurlijk nog een tweetal 12'' shells.. compleet uitgezoomd en nog niet geheel op foto te krijgen! Prachtige shells waren dit!

img_1938.jpg

img_1939.jpg

Hier een tussenfilmpje met veel mooie, gouden shells!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hieronder vind je dan nog het finalefilmpje! Wat een geweld was dit! :)

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Hierbij de volledige eindshow / finaleshow:

+ YouTube Video

Bekijk in HD | Vergeet niet de volumeknop wat open te draaien :D
Productfilmpjes van de demoshow verschijnen binnenkort op ons YouTube-kanaal :)

Back
Bovenaan