Toro box

Vind hem op de Evo film er iets wat mooier uitzien. Al lijkt me de kaiteit van de laatste video niet zo best, iets te donkere instelling gok ik. Het 'Horsetail' gedeelte is inderdaad verdwenen, dat zou jammer zijn!

En dan ook nog eens een groot verschil met het filmpje van de topic starter. Als dit hem is is het niet best..

Heb de filmpjes nog eens bekeken. Dit is toch een compleet andere box?

Dan is het toch een andere box? Als ik hem bestel afgaande van de productvideo en je krijgt deze versie zou ik wel teleurgesteld zijn. Vooral als je net als ik van bijzondere en aparte effecten houd. Het beginstuk was een reden om hem misschien te kopen.

Alleen al het weglaten van de horsetails heeft hem van mn lijstje doen schrappen. Dat effect zie je echt te weinig overigens. Dit laatste filmpje is wel erg teleurstellend. Jammer, aanvankelijk een box om naar uit te kijken

Dan is het toch een andere box? Als ik hem bestel afgaande van de productvideo en je krijgt deze versie zou ik wel teleurgesteld zijn. Vooral als je net als ik van bijzondere en aparte effecten houd. Het beginstuk was een reden om hem misschien te kopen.

Nou:shy: ik niet:no: was echt saai:rolleyes: opening mooie spinners:devil: en dan zo rustige pis straaltjes:bonk:

prima box dit :biertje:

Nieuw artikelnummer vanaf 2023: art. 2621

Adviesprijs 2023: € 169,00
Voorverkoop 2023: € 159,00
Onlineprijs 2023: € 139,00

Back
Bovenaan