Toro box

Bedankt allemaal voor de positieve reacties, en de felicitaties. Maar natuurlijk ook met dank aan Evolution Fireworks, om toch een mooi product neer te zetten. Ik krijg veel vragen vanuit jullie waarom er veel effecten in zitten. Ik kan daar vrij kort in zijn, ik wilde een box hebben met zoveel mogelijke effecten er in en die ook goed met met elkaar matchen. Natuurlijk zijn ook mensen die het niks vinden, maar elke dag biefstuk is ook niet lekker. De consument wil eigenlijk wat anders dan de freaks, want de consument wil zoveel mogelijk vuurwerk in een box met zoveel mogelijk effecten en voor een goede prijs. Ik zelf denk zeker dat dit wel een geslaagde box is. De prijs zal binnenkort bekend worden gemaakt door GBV-Weco.

Ook van mijn kant gefeliciteerd met je eigen box. Ik vind het een goed stuk vuurwerk. Wel een gedurfde combinatie van effecten in één box is mijn mening, maar I like it! Zelf zou ik geen salutes aan het einde doen. Tussendoor vind ik wel super lekker! Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Over smaak gesproken..... Nu heb ik zin in biefstuk, maar heb geen biefstuk in huis en de winkels zijn dicht. :sad: nou, dan maar een gehaktbal:p:D oeps, sorry! Nu ben ik even heel erg off topic. Kort maar krachtig, mooie box maat! :thumbsup:

Ik vind het een erg gave box geworden ! Erg leuk dat per rij weer een ander effect te voorschijn komt.
Wat betreft die salutes: kan me de salutes uit de blue night fire nog herinneren in de straat = jummie !:applause:

Ik blijf het een erg gave box vinden die kwalitatief hoge ogen gooit op het filmpje, ook voor de freakprijs van 89,95.

Staat nog redelijk hoog op mijn lijstje, maar ik moet tegelijkertijd ook constateren dat ik nog niet zo gek lang geleden 30mm boxen kocht voor hetzelfde geld in plaats van 25mm boxen.

Adviesprijs 2020: € 159,00,-
Folderprijs 2020: € 119,00,-
Onlineprijs 2020: € 99,95,-
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

Gr
Marchel

altijd leuk als je je eigen box hebt, dus gefeliciteerd met deze bak.

Ik zal eerlijk zijn het is niet mijn ding. effecten zijn leuk maar het oogt rommelig en sommige effecten had ik eruit gelaten om hem wat sterker te maken. Denk ook dat als ik naar de onlineprijs kijk je beter bakken kan krijgen. als de freakprijs heel goed is ja dan kan dat natuurlijk alleen maar een plus zijn om toch te kopen. het is nou ook weer geen troep... zie graag een straat video te gemoed

Wim, gefeliciteerd met je eigen product. Ik weet uit ervaring dat je de reacties erop dan maar al te graag wil zien, liefst positief natuurlijk. Maar nog belangrijker; je moet het zelf vooral vet vinden, en dat is volgens mij gelukt.

Ik denk dat je met deze bak een echte consumentenknaller te pakken hebt. 100 piek, precies het bedrag dat een coole oom of leuke vader maximaal uitgeeft aan een box. En dan wil die daar zoveel mogelijk variatie en effecten voor hebben. Dat heeft deze box allemaal: veel verschillende effecten, veel schoten, diverse shapes, en nog goed uitgewerkt ook. Top dus!

Wim, gefeliciteerd met je eigen product. Ik weet uit ervaring dat je de reacties erop dan maar al te graag wil zien, liefst positief natuurlijk. Maar nog belangrijker; je moet het zelf vooral vet vinden, en dat is volgens mij gelukt.

Ik denk dat je met deze bak een echte consumentenknaller te pakken hebt. 100 piek, precies het bedrag dat een coole oom of leuke vader maximaal uitgeeft aan een box. En dan wil die daar zoveel mogelijk variatie en effecten voor hebben. Dat heeft deze box allemaal: veel verschillende effecten, veel schoten, diverse shapes, en nog goed uitgewerkt ook. Top dus!

Hey Avalache, Thnx voor je reactie super leuk om te lezen dat je deze box tof vind. Natuurlijk is deze box ook echt op de consument gericht, die willen immers zoveel mogelijk effecten in een doosje, en dat is ook zeker gelukt. :handsup:

Was toch wel benieuwd naar hoe deze box het dit jaar in de straat zou gaan doen. De grote diversiteit maakte dit voor mij een gevalletje 'even afwachten en dan volgend jaar kijken'. Stiekem was ik ook benieuwd hoe Toro mee was gaan draaien in de promotie. Helaas, volgend jaar beter!

Heb hem iig gewoon besteld, vind hem lekker divers en leuke effecten.
De prijs heeft me ertoe gedwongen hem af te rekenen :D

Prima box inderdaad, beetje zoals verwacht dat de salutes niet zoveel toevoegen. Lijken bijna zachter te gaan als de normale breaks. Blijf dat raar vinden. Verder wel lekker tempo, door de donkere beeldkwaliteit niet helemaal goed te zien in hoeverre sommige effecten van elkaar afwijken. Lijkt nu beetje op elkaar soms qua variatie.

Ik zit er nog eens goed naar te kijken, maar ik mis de horsetails uit het begin, en de Vshape. Verder lijkt alles er wel in te zitten.

Ik zit er nog eens goed naar te kijken, maar ik mis de horsetails uit het begin, en de Vshape. Verder lijkt alles er wel in te zitten.

Ja nu je het zegt!...
Begin nu toch te twijfelen. Had hem doorgeschoven maar mis nu wel juist echt de effecten die mij er mede toe hebben gebracht om deze te bestellen.

En nog een vraag die nog open staat: zijn de salutes nou 20 of 25mm?

Ja nu je het zegt!...
Begin nu toch te twijfelen. Had hem doorgeschoven maar mis nu wel juist echt de effecten die mij er mede toe hebben gebracht om deze te bestellen.

En nog een vraag die nog open staat: zijn de salutes nou 20 of 25mm?

Halverwege het topic is t andwoord te vinden:

Er zit al een wezenlijk verschil in.
in NL is 95% van de salutes 20mm of kleiner.

Deze box is 25mm dus komen deze al doffer over.
Hoe groter de diameter des te doffer klinken salutes.

gr
Marchel

Back
Bovenaan