Mustang68
VWC lid
Bedankt allemaal voor de positieve reacties, en de felicitaties. Maar natuurlijk ook met dank aan Evolution Fireworks, om toch een mooi product neer te zetten. Ik krijg veel vragen vanuit jullie waarom er veel effecten in zitten. Ik kan daar vrij kort in zijn, ik wilde een box hebben met zoveel mogelijke effecten er in en die ook goed met met elkaar matchen. Natuurlijk zijn ook mensen die het niks vinden, maar elke dag biefstuk is ook niet lekker. De consument wil eigenlijk wat anders dan de freaks, want de consument wil zoveel mogelijk vuurwerk in een box met zoveel mogelijk effecten en voor een goede prijs. Ik zelf denk zeker dat dit wel een geslaagde box is. De prijs zal binnenkort bekend worden gemaakt door GBV-Weco.
Ook van mijn kant gefeliciteerd met je eigen box. Ik vind het een goed stuk vuurwerk. Wel een gedurfde combinatie van effecten in één box is mijn mening, maar I like it! Zelf zou ik geen salutes aan het einde doen. Tussendoor vind ik wel super lekker! Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Over smaak gesproken..... Nu heb ik zin in biefstuk, maar heb geen biefstuk in huis en de winkels zijn dicht.