Toppunt

jopoh

VWC lid
Artikelnummer: 02281
Artikelnaam: Toppunt
Pyromould: Ja
Bruto Gewicht: 2250 gram
Netto Kruitgewicht: 306 gr.
Aantal schoten: 19
Effectomschrijving: Grote gekleurde bouquetten en crackling. Geweldige gouden glitter willows als finale! Pyromould® kwaliteit!
Afmeting: 176*159*178 cm.
Max. tube diameter: 30
Tijdsduur: 30 sec.
Stijghoogte: 35-40 meter
Kartoneenheid: 6

Richtprijs: 19.95

02281%20toppunt%201%20en%201%20pm.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Let op!! deze is dit jaar in de aanbieding tijdens de voorverkoop krijg je 1+1 voor 19.95
tijdens de losse verkoop zal die dus per stuk voor 19.95 verkocht worden

Hoe zij jullie reactie op deze cake? Ik twijfel nog een beetje, de Blue Camuro was vorig jaar een topper. Deze heeft ook 30mm en nog iets meer gr per shot zelfs, maar ben er nog niet zeker van.

Effect was geloof ik kleiner dan de blue camuro. Zal zo even kijken of ik nog een filmpje van de demo heb

Hoe zij jullie reactie op deze cake? Ik twijfel nog een beetje, de Blue Camuro was vorig jaar een topper. Deze heeft ook 30mm en nog iets meer gr per shot zelfs, maar ben er nog niet zeker van.

Op de film van goedvuurwerk zelf ziet deze cake er wel goed uit! Ik weet dat het geen garantie is dat we hem ook zo krijgen. Heb deze gister twee keer besteld! We gaan het zien de 31e! En voor deze prijs valt het nog mee mocht het tegenvallen!

Bijlagen

• IMG_20171130_183341.jpg
    IMG_20171130_183341.jpg
    135,7 KB · Weergaven: 0
Ik heb deze twee keer besteld, dus ik krijg er vier. Die cakes zijn groot! :o

Ik ben benieuwd, ik hoop net zo fijn als de Bouw Camuro 19.

Voor de aanbiedingsprijs in de voorverkoop een leuke cake! Alleen de uitwerkingen waren niet echt groot kan ik me herinneren! Ook presteerde bij mij de ene cake beter dan de andere! Happy hardcore assortiment schiet wat lager maar vond ik wel beter! Deze cake schiet aardig hoog wat de effect grote niet ten goede komt!

Ik vond hem zelf ook maar matig,afijn ik laat hem staan volgend jaar
Wel deze nog gefilmd:

Back
Bovenaan