Toppers/floppers 2018-2019

Vreemd, weet je toevallig welke batch dit was? Heb hem zelf meerdere malen gehad, en scoorde juist uitmuntend op het gebied van boeketgrootte en burst. De salvo’s kwamen ook in een rap tempo voorbij.

Batch 2018 misschien te hoge verwachtingen van deze box.

Toppers;
- Heisenberg VWT.
Wat een fantastisch ding is dat zeg, loodzwaar maar de moeite meer dan waard. Mijn stookmaat heeft hem hier bij Vuurwerkcrew gewonnen, voor ruim 300,- euro was hij er namelijk nooit gekomen anders.
- Colorful city Pangu.
Had de 2017 batch, dit is werkelijk een fantastische doos, effecten zo groot dat ik ze niet geheel in de groothoeklens kreeg.

Flopper;
Blue Sharks Redwire.
De pruttelbak van de avond, kleuren waren goed echter waren ze de burst waarschijnlijk vergeten in china. Hierdoor was er totaal geen spreiding in het boeket, doodzonde want het idee is leuk.

Verrassing van de avond;
-Escape from hell Vuurwerkmania.
Hiervan hadden we de 2018 batch, geen piefjes of plofjes maar gewoon 2 minuten knallen.

Toppers;
Limited edition 3
4 seasons
Garden party 1
Winternight
19sh cake assortiment van katan/piroshop

Floppers;
Salute cakes van katan/piroshop - plofte allen maar

floppers:
fünke funken finale 1 (valk ti thunder en delicious thunder knalden deze er makkelijk uit)
fünke frösche B en C. plofjes, meer niet. niets vergeleken met de fünke filmpjes
fünke tornado wirbel waarbij er geen 1 fluitend de lucht in ging :s

Toppers:
Winternight
Snowstorm
Dragon Box 2
EVO Bomber
Garden Party 3
Colorful City
1,2" Spinnerz 2 Colorz
1,2" Titanium Brocade 2 Blue
1,2" Glitter Willow 2 Colorz
1,0" Final Gold
1,0" Final Colorz
Red Maroon
Eccentric Shots
Showtails

Floppers:
Valk Thunderking Cake
Valk Limited 150
WTF Box
Van der Nat fonteinen
Ruthless

Toppers:
Revival Cry
Blast Off
Transbomber
Evo Limited Edition 3
Monster Ride
Blue Bomb
Burning Vegas
The Flow Show
The Space Project

Flopper:
Feuertopf Extreme

Toppers

Cruelty
Zena nr 1
Feuerblitz
Kylin
Red Widow
Viking
Crackling Cry 2.0
Compoundboxen van Wolff waren allemaal verschikkelijk goed.

Floppers

Open Fire.

Toppers:

Eigenlijk nauwelijks echte floppers gehad dit O&N, maar deze sprongen er echt uit:

Transbomber (2018 versie, wat een geweld zeg, niet normaal)

Golden Willows (2015 versie, holy s**t wat was deze goed zeg, mega boeketten!)

Bardarbunga (voor 5 euro de hele straat verlicht, beste NL fontein wat mij betreft)

Wings of Darkness (super heldere kleuren, op een rustig moment geschoten en enorm van genoten)

Espada Palms (klein maar dapper. was een beetje een gok om die op basis van de krekelfilms te bestellen maar pakte goed uit. effecten waren zeker zo mooi als op de demo filmpjes)

Zena Triumph (gewoon helemaal goed. multishape, dikke klappen, dikke effecten)

Red White Rebel (heerlijke bak voor 20 euro, lucht vol blinkers en langzaam kruipend rood/goud. Viel ook heel goed bij het publiek. Geen idee of ik de 2017 of 2018 versie had, zag ook wat minder enthousiaste berichten hier op het forum)

Mega 6 star / 3 star (voor één keer klopte de hype, geweldige bakkies voor het geld)

Floppers:

VDN fonteinen: de zilveren ging niet af, de gouden was meh.

Eervolle vermelding:

En een eervolle vermelding voor alle 16/19 shots bakkies van Pangu. Wat een geweld komt er uit die relatief kleine dingen zeg, zat werkelijk geen slechte tussen.

Mijn absolute topper was de Mega Willow letterlijk niet te filmen.
Voor de rest waren al mijn cakes en boxen prima in orde met uitzondering van Missorean Rockets van fireworks for All die vond ik niet je van het.

Top oud en nieuw gehad. Goed stookweer en een goede sfeer in de straat.
Eigenlijk geen slecht vuurwerk gehad dit jaar (ben ook wel selectief natuurlijk.)

Mijn toppers dit jaar waren:
Neon Attack (deed het toch zoals in het product filmpje).
Crank (voor het eerst dit jaar, volgend jaar zeker weer).
Massive (over van vorige jaren, blijft top).

Had ook nog een paar 16 shots potjes staan die 1 a 2 jaar stonden te drogen en dat scheelt toch wel moet ik zeggen.

erg fijne oud en nieuw gehad! :handsup:
gelukkig weinig floppers, floppers die ik had was vooral gratis vuurwerk.

toppers:
- 1.2'' Golden Illusion / Vuurwerkmania
- 1.0'' Final Gold / Vuurwerktotaal
- Crash Box / Rubro
- Shell Rocket / Vuurwerktotaal
- Double Gold Box 2.0 / Vuurwerktotaal

floppers:
- Freestyle Trics / Vuurwerktotaal
- Blue Titanium / Vuurwerktotaal

Toppers:
Winternight
Snowstorm
Dragon Box 2
EVO Bomber
Garden Party 3
Colorful City
1,2" Spinnerz 2 Colorz
1,2" Titanium Brocade 2 Blue
1,2" Glitter Willow 2 Colorz
1,0" Final Gold
1,0" Final Colorz
Red Maroon
Eccentric Shots
Showtails

Floppers:
Valk Thunderking Cake
Valk Limited 150
WTF Box
Van der Nat fonteinen
Ruthless

De Valk Limited 150 (Power Assortiment) waren prima cakes met goede burst, mogen ze volgend jaar wel weer erbij doen ;)

De absolute topper was De Oman van Vulcan.

Overige toppers: Insane, Return of the Chaos, Crystal Crackling, Streetmuscle, Berlin en de Rambam 3.0/2.0

Floppers eigenlijk weinig tot geen.

Absolute toppers van de avond waren de eurasian sparrowhawk pijlen en de Atomic sisters van Lesli.

De enige flopper die ik had waren de xining vuurpijlen van Zena. Enorme hulzen om te zien maar gaan veels te hoog met een in mijn ogen matig effect.

acatenango, limited edition 1 en 3, evo bomber, eigenlijk alles van evo.....en ik was vroeger geen fan btw

Het valt me op dat veel mensen als floppers pijlen er tussen heb en staan. Met name pijlen van zena BE. Ik was er zelf totaal niet over te spreken, ook die nieuwe luypaers pijlen waren ruk.

Toch jammer aangezien ze daar voor een paar jaar terug echt top pijlen verkochten zoals de Cosmopolitan!

Back
Bovenaan