Lucas
VWC lid
Floppers:
Loving War (Lesli)
Hmmmm deze heb ik dit jaar voor het eerst besteld. Kun je misschien uitleggen waarom het een flop is?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Floppers:
Loving War (Lesli)
Jij ook? Ik had dat pakketje een paar jaar geleden. Voor één van de cakes gebruikte ik een langwerpige bloembak om de cake vast te zetten......de cake en de bloempot zijn nooit meer teruggevonden.Flop:
Xperience Iron (LEVENSGEVAARLIJK)
Jij ook? Ik had dat pakketje een paar jaar geleden. Voor één van de cakes gebruikte ik een langwerpige bloembak om de cake vast te zetten......de cake en de bloempot zijn nooit meer teruggevonden.
flop: Twee hummer cakes die ik gratis kreeg, zelfs met zn tweeen tegelijk was het bagger
Nu wil ik toch echt een paar linkjes?Yeah echt niet normaal elk potje viel om zelfs de fluitcake...
Kep een paar voorbeelden op beeld komt nog wel.
Ik zal even kijken of ik het me nog kan bedenkenWeet je zo nog hoe deze cakes heetten?
Ik zal even kijken of ik het me nog kan bedenken
edit: Naam kan ik echt niet meer op komen, wel kan ik je vertellen hoe hij eruit zag etc, het was een klein platform met daarop allemaal redelijk loszittende uitstekende hummers, een beetje alsof je een platform vol plakt met mi flaai haai's. Hij schoot ze de lucht in in een super traag tempo en dan "knalden" ze uiteen in een klein rood of groen boeket met een miiiini beetje crackling.
edit 2: gekocht bij vuurwerkplanet
edit 3: misschien was dit toch niet echt een flopper en ben ik gewoon geen fan van hummer effecten, als ik zo kijk naar filmpjes van de rip rap enzo dan vind ik ze ook prutOpzich had hij namelijk wel dikke staarten en een laag tonige zoem, schoot zo'n 25m hoog en dan dus dat *** boeketje
Ik heb nog even het filmpje van de mi flaai haai's erbij gezocht en eigenlijk was het precies dat, alleen dan met een micro boeketje erop
iemand de zena cakeboxxen hoog in het vaandel?