Toppers / Floppers 2013/2014

Had hier meer van verwacht. Slappe burst (kan ook niet anders) met een zeer klein crackling wolkje, maar het ergste aan deze cake was toch de geringe hoeveelheid confetti dat eruit kwam.

Toppers

ataka7
kremlin
vodka whistle
beluga
(maar eigenlijks niks slechts gehad van de soviet shooters alleen deze staken er wel met kop en schouders boven uit)
Magic whip - met 10 of 20 tegelijk een echt feestje.
proline mini - per 6 tegelijk ook zo'n kraak feest
traca 10 en 20

flop

Heb geen echte flop gehad, vond wel dat de mine's van de russian roullette niet echt heftig waren.
In ieder geval niet zoals op de demo films

Deze vond ik er vorig jaar uitspringen:

Imperial Blink
Vesuvius
Killer instinct
2 pack extreme

Maar twee sprongen er met kop en schouder bovenuit:
De four seasons en de King crown to glitter.

Top:
Big Momma
8mtr profi fontein
Shock Wave
Silver Salute
White Thunder
Shanghai
Havana
Imperial Blink
Mega Mini
Concerto Rosso
Screaming Bullits
Nankin Fire
Sky Runners
Extreme Thunder

Flop:
Xperience Iron (LEVENSGEVAARLIJK)

^^ Alles valt om ik heb dit vuurwerk gewonnen en heb het in de prullenbak gedaan zo gevaarlijk was het kun je nagaan want het was 100 euro waard.

Staat op beeld, me krat waarin het stond is kapot geschoten.

Jij ook? Ik had dat pakketje een paar jaar geleden. Voor één van de cakes gebruikte ik een langwerpige bloembak om de cake vast te zetten......de cake en de bloempot zijn nooit meer teruggevonden.

Yeah echt niet normaal elk potje viel om zelfs de fluitcake...
Kep een paar voorbeelden op beeld komt nog wel.

Top:
Salute cake 1
Buurtassortiment
Alles van Pangu
Screaming Salute

Flop:
Thunderking Zena, wat een drama knalletjes
Hoge verwachtingen die niet waargemaakt zijn:
Event cake no1
King cobra

Vast wel wat vergeten een jaar na dato :p

Top: Diva en black legend
flop: Twee hummer cakes die ik gratis kreeg, zelfs met zn tweeen tegelijk was het bagger

Yeah echt niet normaal elk potje viel om zelfs de fluitcake...
Kep een paar voorbeelden op beeld komt nog wel.
Nu wil ik toch echt een paar linkjes? :D

Weet je zo nog hoe deze cakes heetten?
Ik zal even kijken of ik het me nog kan bedenken

edit: Naam kan ik echt niet meer op komen, wel kan ik je vertellen hoe hij eruit zag etc, het was een klein platform met daarop allemaal redelijk loszittende uitstekende hummers, een beetje alsof je een platform vol plakt met mi flaai haai's. Hij schoot ze de lucht in in een super traag tempo en dan "knalden" ze uiteen in een klein rood of groen boeket met een miiiini beetje crackling.
edit 2: gekocht bij vuurwerkplanet
edit 3: misschien was dit toch niet echt een flopper en ben ik gewoon geen fan van hummer effecten, als ik zo kijk naar filmpjes van de rip rap enzo dan vind ik ze ook prut :P Opzich had hij namelijk wel dikke staarten en een laag tonige zoem, schoot zo'n 25m hoog en dan dus dat *** boeketje :P
Ik heb nog even het filmpje van de mi flaai haai's erbij gezocht en eigenlijk was het precies dat, alleen dan met een micro boeketje erop

had geen floppers.

toppers:
Golden box(royal)
Celebration box(royal) deze box heeft mij echt verrast
4seasons(rubro)
zena mayhem(zena) deze was erg goed

Ik zal even kijken of ik het me nog kan bedenken

edit: Naam kan ik echt niet meer op komen, wel kan ik je vertellen hoe hij eruit zag etc, het was een klein platform met daarop allemaal redelijk loszittende uitstekende hummers, een beetje alsof je een platform vol plakt met mi flaai haai's. Hij schoot ze de lucht in in een super traag tempo en dan "knalden" ze uiteen in een klein rood of groen boeket met een miiiini beetje crackling.
edit 2: gekocht bij vuurwerkplanet
edit 3: misschien was dit toch niet echt een flopper en ben ik gewoon geen fan van hummer effecten, als ik zo kijk naar filmpjes van de rip rap enzo dan vind ik ze ook prut :P Opzich had hij namelijk wel dikke staarten en een laag tonige zoem, schoot zo'n 25m hoog en dan dus dat *** boeketje :P
Ik heb nog even het filmpje van de mi flaai haai's erbij gezocht en eigenlijk was het precies dat, alleen dan met een micro boeketje erop

Bedankt voor de uitleg, klinkt als een bijzondere cake haha!

Toppers voor mij waren:

- Spider King (rubro)
- X-Plosion (wolff)
- Total Madness (zena)
- Ghost King single shots (rubro)
- Flash Banger (rubro)

Floppers waren:

- Brullende Schwiegermutter (zena/herlat)
- Malenkov Mines (lesli)

Toppers:
Burn-it pijlen
Big 19
Thinderking katan
thunderbrick

Floppers:
Killing arrow- gingen veelste hoog met als gevoelg een klein effect.
Extreme bang rockets- veel minder hard als voorgaande jaren.

Back
Bovenaan