Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Via via toch nog kaarten kunnen krijgen voor het café :handsup:
De 29e aanwezig tussen 22 en 0.00 uur :biertje:

Probeer waar ik kan zeker de radio aan te hebben. Komen af en toe toch wat nummers voorbij dat je denkt staat die niet in de top2000? Ben wel benieuwd of er nummers tussen staan waar mensen hier op gestemd hebben? Uit mijn stemlijst staat er 1 mummer tussen en dat is: The Joker - Steve Miller Band.

Het geeft in ieder geval al lekker sfeer.

Hier ook, inderdaad de nodige verbazing van nummers die het niet gehaald hebben.

(Maar ook elk jaar verbazing over nummers die het WEL gehaald hebben)

Ik luister altijd radio 2 dus ik krijg er wel wat van mee. Wat mij betreft voegt het niet heel veel toe voor de sfeer.

33 van de 35.
Maar 1 die daarvan mist is wel schandalig.

Freddy Mercury - Time waits for nobody

34 van de 35 in de lijst.
Enige dissonant is de, in dit topic geshilde: Kovacs - Wolf in cheap Clothes :sad:

Hier 31 van de 35 in de lijst.
En redelijk veel ook op normale tijdstippen, ook altijd leuk. Dat was vorig jaar zeker anders toen veel nummers midden in de nacht waren waar ik op had gestemd.

32 van de 35 hier. Helaas tot op heden nog geen bobby whomack in de lijst maar ik blijf het proberen

Een aantal onverwachte niet in de lijst
Hoezo dan wat voor meuk is daar dan voor in de plaats gekomen?:frusty: Of wordt ik gewoon oud en de lijst jonger :idea::yes:

Screenshot_20231215_222848_Gmail.jpg

Kijk hier ook echt ontzettend uit naar de Top2000. Dit jaar 32 van de 35 gekozen nummers in de lijst, waarbij ik er van één al wist dat 'ie er niet in ging komen. Nog nooit gehoord op enig radiostation ook.

Prima score dus. Laat die geweldige opening van Bart maar weer komen.

Ik heb helaas nooit die mail gehad. Waarschijnlijk aangeklikt dat ik geen mail wil ofzo. Dan maar handmatig even uitzoeken, maar gok dat ik er ook zo rond de 32 in heb.

Heb er zin in!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan