Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Elk jaar toch een stukje sfeer de laatste dagen van het jaar, de Top 2000!!

Luister vanaf 25 t/m 31 december naar de Top 2000 op NPO Radio 2.
Ga naar NPORadio2.nl

Hopelijk delen jullie je lijsten, favorieten, en tips ook hier..

Wat kijk ik hier al naar uit zeg, de top2000. Lijkt wel of ik het ieder jaar meer ga waarderen. Het uitzoeken van de lijst alleen al vind ik gaaf om te doen. En als kerst voorbij is staat het hier zo goed als non stop op, heerlijke sfeer. Hopelijk dit jaar weer met publiek.

Vorig jaar eens ingevuld, maakt het nog leuker en dit jaar veel bewuster van nummers die ik echt tof vind, luister ook wel heel andere lijsten op Spotify daardoor.
Ook dit jaar weer lekker meepakken die sfeer, zin an!

Nu al zin in de top2000. Wat een sfeer brengt dit altijd met zich mee zeg. Echt uren en uren naar gekeken de laatste jaren. Hopelijk dit keer met publiek, maar hopelijk houden ze ook de interactie met mensen thuis erin. Ondanks een leeg cafe de laatste 2 jaar gaf dat zeker veel sfeer. Een combinatie hiervan zou echt top zijn.

Jaren perse de oudejaarsconference willen kijken, nu al 3 jaar de tv uit en de radio aan! Zoveel fijner. Spelletje, borrel, hapje en dan net voor 12 uur nog even 5 keer naar de wc……

De Top2000 was al jaren vaste prik om te bekijken en beluisteren, maar de afgelopen jaren heeft dit toch wel een groter aandeel gekregen nog. Kijk er hier alweer écht naar uit, ontzettend sfeervol op de achtergrond maar ook om te volgen. Lekker met een flesje bier na het WK darts rustig de avond afsluiten. Ontzettend fijn ook om de lijst op Spotify te beluisteren, veel pareltjes die toch weer eens worden opgerakeld.

Wat voor mij persoonlijk de beste opening ooit was, was die van vorig jaar, 2021. Deze luister ik regelmatig om weer in die eindejaarssfeer te komen.

Nog maar eens een geweldige openingsshow van Bart Arends in een leeg Ziggodome. Blijft geweldig om zijn openingsmixen te luisteren, absolute geweldenaar.

Ik maak dan ook pas een lijstje, maar in gedachten komen er alvast wat nummers voorbij die er in moeten komen. Die slaan we nergens op, maar zitten goed bewaard tussen de oren.

Hell yeah!

Ik merk dat ik ook steeds meer mensen om me heen enthousiasme met de top 2000 vibe/ beweging

Krijg hier steeds meer zin aan. Heb al een paar nummers in mijn spotify lijstje die er zeker in moeten komen. Die compilaties zijn ook geweldig om terug te bekijken zeg, top.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan