FWSIM Videos

Versie 3.0 is uit dus gelijk deze aangeschaft. In het verleden al veel met 1.0 gewerkt, echter was die een stuk minder fijn dan de nieuwe versie. Hier onder mijn eerste show.

Via telefoon is deze niet te bekijken ivm copyright.

Ondertussen ben ik nog altijd bezig met een pyromusical met het thema: Imascore.

Kleine spoiler kan wel alvast:

*kleine note: Ondertussen is dit stuk wel al aangepast :)

Ik heb 2 maanden geleden de upgrade naar 3.0 ook gedaan. Helaas door tijdgebrek geen volledige show nog klaar.

Blijft toch leuk om te blijven doen.
I laden van 3d objecten moetik nog even uitzoeken.

Gaaf! Heb je ze toevallig naar de FW-sim database geupload? Wij zijn onze show aan het voorbereiden, en wellicht heb je producten die er in naar voren komen.

Dank voor het delen! Ooit met 1.0 gerommeld, maar dit ziet er heel wat beter uit! Leuk ook om de making off te zien.

Erg nieuwsgierig naar het eind resultaat yorick

Dank voor het delen! Ooit met 1.0 gerommeld, maar dit ziet er heel wat beter uit! Leuk ook om de making off te zien.

Erg nieuwsgierig naar het eind resultaat yorick
Afgelopen week is er weer een update uitgekomen waar ze ook de graphics hebben aangepakt. Ze zijn dus nog vol actief bezig om het nog mooier te maken.

Laatste 2 weken bezig geweest met een show in de Efteling. Had zelf bedacht dat dit een show zou worden ter afsluiting van een abonnement houders avond.

De show word geschoten op de aquanura vijver me het dak van de fata morgana. Oud en nieuw word ook van dit dak geschoten.

Ik heb zoveel mogelijk rekening geprobeerd te houden met de veiligheid afstanden etc om een zo realistisch mogelijke show te maken.

In de show zitten een paar schoonheidsfoutjes waarvan ik geen zin meer heb om ze eruit te halen.

Back
Bovenaan