Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb reeds een spotify lijstje waar ik de absolute toppers in zet. Dan weet ik zeker dat ik er geen vergeet als ik de lijst daadwerkelijk moet invullen....

Probleem gaat wel worden dat die afspeellijst te veel nummers bevat. Maarja, dan maar schrappen eind van t jaar! En bijkomend voordeel, je hebt een playlist met je allerliefste muziek! Tip van de chef, je kunt op spotify ook veel live versies vinden... Maakt de lijst nog fijner :wink:

Enkele nummers welke tot nu toe in mijn lijstje staan:
- Romeo and Juliet - Dire Straits
- Cold Little Heart - Michael Kiwanuka
- Jesus of Suburbia - Greenday
- Hurricane - Bob Dylan
- Christmas lights - Coldplay

Ik begin inmiddels toch wel tevreden te raken met mijn lijst voor dit jaar. Zie onderstaande playlist:

https://open.spotify.com/playlist/0Ggp7mr69OU8mQNlr04uCf?si=ae8ff2c7f51f4781

Ja, de top2000, wat een sfeer factor is dat zeg. Ik probeer daar echt zo veel mogelijk naar te kijken. Ik heb zelfs mijn wekker wel eens gezet als bepaalde nummers in de nacht gedraaid werden. Van de week ook naar het top2000 topic van afgelopen jaar gekeken, prachtig om daar ook al die lijsten van iedereen te zien. Wat een diversiteit en er dan ook weer achter komen dat je weer nummers gemist die je er eigenlijk zelf ook in had moeten zetten.

Wisten jullie dat :holland:

De grootste daler van 2021 is:
Lange Frans & Baas B - Het Land Van, dit nummer is maar liefst 1040 plaatsen gezakt in de top2000.
2020: nr. 1667
2019: nr. 627

De grootste stijger van 2020 is:
Kensington - Uncharted, dit nummer is maar liefst 1635 plekken gestegen.
2020: nr. 87
2019: nr. 1722

Wanneer kunnen we weer stemmen?

Kan op de site van npo2 en top2000 zo 123 niets vinden.

Als ik mij niet vergis begint vanaf 1 december de ''aankondiging'' hiervoor. Ik geloof ook zo'n beetje wat Happiness aangeeft nadat de Sint het land uit is!

Ik kan ook niet wachten tot het weer begint hoor. Kriebels zijn flink aanwezig hier, en de top2000 hoort daar zeker bij. Ik ben inmiddels begonnen met het maken van de lijst, wat een puzzel blijft dat altijd.

Onlangs kwam ik op Youtube weer het ''deuntje'' tegen van de Top2000. Dat brengt de hartslag toch wel omhoog. Goud! Erg veel zin in om nachten voor de tv door te brengen!

Vorig jaar voor het eerst gekeken, de echte kenners zeggen mij dat ik dan juist een minder jaar heb gepakt. Ik vond het wel erg sfeervol al en kijk uit naar dit jaar, wij zullen zelfs die quiz eens proberen die vanaf volgende week start. Optimaal die sfeer meepakken weer dit jaar, top2000 hoort daar nu ook voor mij bij. :D

Ja. Dit draagt voor mij zo bij aan het eindejaars gevoel! De mooie muziek, de gezelligheid en samen zijn in het cafe en het aftellen.

Ik hoop zoooo dat het door kan gaan!

We kunnen vanaf zaterdag weer stemmen. Je kunt stemmen vanaf 27 november tm 3 december. Heerlijk om daar weer mee bezig te gaan straks, tijd voor leuke dingen.

Zin an! Binnenkort mijn lijst maar eens afronden. Vanavond begint de quiz weer toch. Altijd een teken dat de mooiste tijd van het jaar om de hoek ligt!

Hopelijk mag er publiek in het cafe, alhoewel ze dat afgelopen jaar nog best creatief hebben opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan