Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De top 10 van de 26e Top 2000 is zojuist door Jeroen van Inkel op NPO Radio 2 bekendgemaakt en ziet er als volgt uit (positie vorig jaar tussen haakjes):

1. Bohemian Rhapsody - Queen (1)
  2. Fix You - Coldplay (5)
  3. Hotel California - Eagles (3)
  4. Roller Coaster - Danny Vera (2)
  5. Piano Man - Billy Joel (4)
  6. Better Days - Dermot Kennedy (debuteert in Top 2000)
  7. Stairway To Heaven - Led Zeppelin (6)
  8. Avond - Boudewijn de Groot (8)
  9. Love Of My Life - Queen (10)
  10. Black - Pearl Jam (7)

De top 10 van de 26e Top 2000 is zojuist door Jeroen van Inkel op NPO Radio 2 bekendgemaakt en ziet er als volgt uit (positie vorig jaar tussen haakjes):

1. Bohemian Rhapsody - Queen (1)
  2. Fix You - Coldplay (5)
  3. Hotel California - Eagles (3)
  4. Roller Coaster - Danny Vera (2)
  5. Piano Man - Billy Joel (4)
  6. Better Days - Dermot Kennedy (debuteert in Top 2000)
  7. Stairway To Heaven - Led Zeppelin (6)
  8. Avond - Boudewijn de Groot (8)
  9. Love Of My Life - Queen (10)
  10. Black - Pearl Jam (7)
Mis toch wel een aantal pareltjes in de top 10 hoor. 2, 6, 8 en 9 ben ik het niet mee eens. Maarja zo werkt het niet 😀

Daar moet je niet bang voor zijn, zo hoort het :p
Ik dacht dat ook altijd, maar na het zien van de docu 25 jaar de top2000 ben ik om, en stem ik nu zelf op dit nummer sinds vorig jaar. Had ik nooit gedaan :bonk:
Dan moet ik dat misschien eens ga kijken, want ik begrijp het echt werkelijk niet. Vind het echt een tof nummer hoor, maar zo vaak op nummer 1 snap ik echt niet. Maar goed, meerderheid beslist altijd en dus is het terecht.

• Like
Waarderingen: heho
Heel mooi dat better days erin staat. Weet niet of iedereen het verhaal van Eva (longeneeselijk) kent? Voor haar is gevraagd, dit nummer in de stemlijst te zetten. Dit zal een onwijs kippenvel moment gaan worden!

Laatst bewerkt:
Yes, de 29e weer een uurtje aanwezig in het café van 23 tot 0.00 uur.
Kaartverkoop was dit jaar eerlijker dan vorig jaar door willekeurige wachtrij. Alsnog moest je geluk hebben om er op tijd door te komen.

Het voordeel van de top 10 is elk jaar weer dat je er niets aan mist en dus rustig kunt focussen op de laatste voorbereidingen voor de jaarwisseling
Daar zit wat in. Al tellen wij hier altijd af met de tv aan met de top 2000 en dan hoort Queen er toch wel echt bij.

Alle statistieken er omheen die nu bekend zijn vind ik ook altijd wel interessant, zoals beste nieuwkomer, hardste stijger en daler.

Ja, de complete lijst is nu bekend, maar die wil ik voorlopig nog niet zien. Wel een aantal highlights van mijn lijst bekeken. Wat wekkers gezet om de nummers niet te missen :p. Zin in de Top2000 hoor, heerlijke tijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan