Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind t persoonlijk wel leuk dat die Daniël Lippens in de nacht staat, vind hem wel een lache gozerT!

Morgen begint de stemweek alweer. Hou het hele jaar door een stemlijst bij, dus die ga ik komend weekend nog maar eens goed nalopen of ik er tevreden mee ben.

Dat was ik ook van plan voor dit jaar, maar niet aan gehouden. Heb de afgelopen dagen al wel wat nummers verzameld..maar nog niet voldoende

De stemweek begint morgen. Ik moet er nu echt weer in gaan duiken anders komt er niets van mijn lijst terecht.:sint:

Kijk dat is snel dichtbij gekomen. Echt zin om het lijstje weer te maken en door al die top nummers te bladeren. 35 lijkt veel maar als je eenmaal bezig bent, weet je dat het veel te weinig is.

ohnoo komt t lijstje maken stress er ook nog bij deze tijd, denk dat ik maar zeg tegen mijn baas dat ik een burn out heb zeg.... hahaa

ohnoo komt t lijstje maken stress er ook nog bij deze tijd, denk dat ik maar zeg tegen mijn baas dat ik een burn out heb zeg.... hahaa
Haha idd, de drukke maar mooie tijd is wel echt aangebroken nu. Tijd om te werken hebben we haast niet meer :bonk:

Nou, kom maar op met die lijsten van jullie. Benieuwd waar jullie op gestemd hebben.

Luister nu top 4000 op radio 10 om in de sfeer te komen. Vandaag ook gestemd op top 2000. Lijstje met nummers houd ik gedurende het jaar bij in excel.

Op TV tussendoor de top 2000 quizzen en untold stories kijken. Helaas weinig tijd over voor sky radio Christmas, maar ja keuzes… Genieten van het seizoen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan