Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik probeer die geile top2000 altijd te vermijden.. heb er helemaal niks mee. Het enige wat ik er mooi aan vind is dat als het er is, ik weet dat het bijna Pyro tijd is! :

Ook top als je 's nachts in de auto stapt om je eerste bestelling op te halen, je radio nog op standje hard staat van de dag daarvoor, en de top 2000 aanspringt op het moment dat Chop Suey aanstaat van System of a Down.. Ben me de tering in geschrokken

Ook top als je 's nachts in de auto stapt om je eerste bestelling op te halen, je radio nog op standje hard staat van de dag daarvoor, en de top 2000 aanspringt op het moment dat Chop Suey aanstaat van System of a Down.. Ben me de tering in geschrokken

Wat een parel van een nummer haha, ik baal altijd enorm als ik dat soort nummers mis door werk of slaap

Vreselijk, dat zijn echt nummers waarbij ik ff een andere zender er opzet. Gelukkig voor ieder wat wils dus haha.

Haha zo is het maar net. Jij baalt dat je die nummers mist, ik baal dat ik ze hoor :bonk:

Ik vind het juist heerlijk dat je regelmatig een nummer hoort en denkt..'ooohjaa die is er ook nog' en nummer als een Chop Suey horen daar voor mij ook wel bij. Vind dat overigens altijd wel een aangenaam nummer zo tussen ff losgaan en 'meezingen'

Ik probeer die geile top2000 altijd te vermijden.. heb er helemaal niks mee. Het enige wat ik er mooi aan vind is dat als het er is, ik weet dat het bijna Pyro tijd is! :
precies dit heb ik ook haha vind het toch altijd dezelfde nummers, met de ophaaldagen tegewnoordig de foute 500 op van Q music rijd wat beter door haha of de nadagen van sky x-mas :yes::d

Ik vind het juist heerlijk dat je regelmatig een nummer hoort en denkt..'ooohjaa die is er ook nog' en nummer als een Chop Suey horen daar voor mij ook wel bij. Vind dat overigens altijd wel een aangenaam nummer zo tussen ff losgaan en 'meezingen'
Inderdaad, Het mooie aan de top 2000 is juist dat er nummer voorbij komen die je zelf niet snel op zet, maar toch lekker zijn om naar te luisteren. Ook hoor je altijd wat nummer waarvan je denkt ohja die bestaat ook nog.

Het bijzondere van de top2000 is dat ik ieder jaar nummers voor t eerst hoor.
Dan staan ze betrekkelijk hoog en toch nog nooit gehoord.
Ik neem ieder jaar de top2000 zga volledig op voor t jaar daarop. Vanaf oktober draai k standaard iedere vrijdag een random uur of twee laat op de avond. En toch blijf ik nieuwe tegenkomen.

Kortom, verbazingwekkend deze lijst 🤯

De top2000 is voor mij niets meer dan een lijstje wat ik een beetje doorblader, heb er verder echt niets mee. Heb vooral moeite met van die muziekpuristen die hun hele hebben en houden aan die top2000 ophangen waarbij vooral de muziek uit de 60's-80s helemaal fantastisch is.

Juist, vaak hoor je ook weer nummers waarvan je denkt ''daar heb je die weer eens'' of dat je zoiets hebt van, is dát nummer van díe artiest? Dat maakt het vaak ook wel leuk, buiten de gebruikelijke topmomenten van de lijst zoals de jingles elk uur, het feit dat je 's nachts na de kerstdagen even rustig op de bank zit te genieten van de muziek en de sfeer op TV of natuurlijk elk nummer van ABBA :handsup::handsup::handsup::handsup::handsup::handsup:

Juist, vaak hoor je ook weer nummers waarvan je denkt ''daar heb je die weer eens'' of dat je zoiets hebt van, is dát nummer van díe artiest? Dat maakt het vaak ook wel leuk, buiten de gebruikelijke topmomenten van de lijst zoals de jingles elk uur, het feit dat je 's nachts na de kerstdagen even rustig op de bank zit te genieten van de muziek en de sfeer op TV of natuurlijk elk nummer van ABBA :handsup::handsup::handsup::handsup::handsup::handsup:

Wat willen weeeeee? Meer ABBAAAAA

Kan ABBA niet bijna zelf een top 2000 beginnen? Hoeveel nummers hebben die wel niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan