Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Altijd heerlijk als de TOP 2000 begint. Zeker in de nummers 1 t/m 300 zitten veel van mijn favoriete nummers en dan gaat de radio echt zoveel mogelijk aan.

Hier nu ook 2 nummers opgeslagen die ik er in wil hebben. Kijk er echt naar uit alweer.

Altijd groots respect voor de Top 2000 openingen.
In bovenstaande filmpje valt pas op dat er nog veel meer details en onderdelen uit nummers gebruikt worden die je niet direct zult herkennen.

Hier thuis staat het niet non-stop aan, zeker niet met 2 kleine kids. Maar bij m’n ouders eigenlijk continu aan, heerlijke sfeerbeelden.

Met daarbij interessante historie van nummers, artiesten etc. Ook bizar hoeveel muziek info een aantal radio dj’s en presentatoren paraat hebben. Noem een Leo Blokhuis en Gerard Ekdom: wandelende encyclopedieën van de muziekwereld.

Wij zijn vorig jaar voor het eerst naar het café geweest. Na zoveel jaar werd dat echt tijd! Het was geweldig. Je wordt echt ‘geprept’ voordat je naar binnen mag.en kwartier voordat jouw groep naar binnen mag wordt je als groep ‘opgewarmd’.
Zo’n gozer staat dan jolig te doen en uit te leggen dat je op tv komt en dat daar bepaald gedrag wel en niet bij hoort. Ze draaien ook nummertjes van André Hazes en ‘van links naar rechts’ om jou echt ‘mee te laten doen’.
Als top2000 fan vond ik het prima, maar had dit niet verwacht. Best gek. Daarna kom je als groep binnen….het summum, het toppunt van een jaar naar toe leven, mijn muziek Nirvana. “Het café”. Wow! Zo cool! Al jaren gezien van tv en nu daar echt zijn. Het is echt klein, maar wow. Wat een toffe beleving. Ik stond daar met een brok in m’n keel.
Ben je fan, dan moet je hier echt een keer heen!
Wij hebben besloten vanaf nu ieder jaar trouw te gaan. Een nieuwe traditie is geboren.
‘er is maar ‘één 🔝2️⃣0️⃣0️⃣0️⃣ ❗

Ik hoop toch echt nog eens naar het Cafe zelf te gaan maar het is lastig om een gangbaar tijdstip te bemachtigen. We gaan het dit jaar maar weer eens proberen, ooit moet het lukken.

Hier dezelfde ervaring als Dennie. Vorig jaar voor het eerst geweest, en dat smaakte naar meer. Ga zeker weer proberen dit jaar kaarten te bemachtigen.
Ook de beleving "buiten" was heel leuk. Er stond een soort van Circustent waar, toen wij er waren, een top2000 quiz gespeeld werd met DJ's Frank en Wouter. Drankje er bij en genieten ...

Heerlijk om al die filmpjes hiervan te zien. Echt een mooi evenement in de laatste week van 't jaar. Heb regelmatig de Top2000 lijst op Spotify op en dan op shuffle, man, wat zijn er toch een hoop goede nummers gemaakt. Af en toe noteer ik er al één voor in mijn lijst.

Kijk er weer naar uit hoor dit jaar!
Zal wel even wennen worden zonder Wouter en Frank helaas :cry:
Ze waren twee jaar geleden in Dordrecht met de top2000 quiz. Wij werden tweede. Was zo tam als een konijn aan het einde van de avond.
De mannen mochten nog wel even met mij op de foto en kreeg van de barjuffrouw top2000 vlaggetjes mee naar huis🤣

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan