Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Elk jaar toch een stukje sfeer de laatste dagen van het jaar, de Top 2000!!

Luister vanaf 25 t/m 31 december naar de Top 2000 op NPO Radio 2.
Ga naar NPORadio2.nl

Hopelijk delen jullie je lijsten, favorieten, en tips ook hier..

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is toch echt één van mijn favoriete topics in de countdown. De Top2000. Altijd al een liefhebber en kijker ervan geweest, maar de laatste jaren is dit voor mij hét evenement tijdens de aanloop naar oudjaarsdag. Zó veel sfeer brengt dit met zich mee, kan hier uren naar kijken tot in de late uurtjes. Geweldig. Om maar niet te spreken over die geweldige openingssets van Bart Arends. Magisch!

Ik stem al zolang ik mij kan herinneren, maar de beleving die ik de afgelopen paar jaar erbij heb is echt groots geworden. Wat Djaimy zegt: het evenement in aanloop tot. zolang het kan staat het aan, het liefste op tv. Ook mooi dat het echt bij ons in de VWC app leeft. Dat werkt ook erg mee aan de beleving.

Het is weer tijd om de gehele top 2000 terug te kijken/luisteren en te noteren wat ik per nummer vind. Een hele klus, maar wel heel sfeerverhogend

Kijk hier ook wel weer enorm naar uit hoor, vind het echt sfeer verhogend. Moet wel zeggen dat als ik in de auto zit nog wel eens een andere zender erop wil zetten omdat ik ook echt veel muziek uit de lijst vreselijk vind. Maar met name op de tv kijken naar een vol cafe vind ik schitterend en echt sfeer verhogend.

Nooit wat aan gevonden, probeer het elk jaar weer, maar zonder succes. Geen idee wat het is...

Zou het haalbaar zijn VWC om een nummer de top2000 in te stemmen?
Volgens diverse bronnen heb je enkele honderden stemmen nodig.

Klik op duimpje 👍🏻 als jij dit ziet zitten.

- Welk lied zou dat moeten zijn?

Zou het haalbaar zijn VWC om een nummer de top2000 in te stemmen?
Volgens diverse bronnen heb je enkele honderden stemmen nodig.

Klik op duimpje 👍🏻 als jij dit ziet zitten.

- Welk lied zou dat moeten zijn?

Hebben we al een x geprobeerd, toen was de uitkomst dat mensen liever op hun eigen nummers willen stemmen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan