Top Vuurwerk Rotterdam

Het assortiment van Top Vuurwerk Rotterdam wordt dit jaar anders dan vorig jaar. Waarin het veranderd wordt, is nog een beetje geheim.

Ik kan je wel zeggen dat vorig jaar de importeur Brave en Wichers (praktisch) NIET op de lijst stond. Daarom is het ONwaarschijnlijk dat Top de hindoerol gaat verkopen.
Ook het merk GBV stond helemaal niet op de lijst vorig jaar. Dus de kans dat de twisterknal verkocht gaat worden is nihil. Er staat wel een (andere) fantasy kanonslag op de lijst van vorig jaar.
Qua chinese rollen was dit vorig jaar de keuze (merk onbekend):
90 shots (€0,95), 500 shots (€5,50), 1000 shots (€10,95), 2000 shots (€19,95), 5000 shots (€30,00), 100.000 klapper (€65,-).
De single shots van vorig jaar waren: parachute (4 st), thunderking (Broekhoff), Eart en Short Circuit (beide Zena). Ze hadden ook Binkies van Marijn, maar aangezien Marijn dit jaar niet verkocht zal worden, vallen die af.
Typische knalpijlen (die in ons land toch al praktisch niet zijn te vinden) staan niet echt op de lijst. Het Kabinetje van vorig jaar zal dit jaar waarschijnlijk niet meer verkocht worden (of is er nog restvoorraad?).

Bedenk dat de producten van vorig jaar slechts een indicatie geven voor dit jaar!

Master,

Hindoerol, is dit legaal in NL?
Twisterknal van GBV hebben we niet en gaan we niet krijgen ook, vorig jaar hadden we ze van Wolf en waarschijnlijk dit jaar weer, mogelijk komen ze ook nog als extra van een andere importeur.

Voor de singleshots ben ik er nog steeds niet uit. We zullen moeten wachten totdat alle nieuwe producten bekend zijn, dan pas zal ik moeten gaan kiezen. Het zullen er een paar verschillende worden dit jaar denk ik.

Chinese rollen kunnen dit jaar van Caferaat, Wolff of Beko komen, beetje afhankelijk van welke importeurs we nog vuurwerk gaan nemen.

Als laatste de knalpijlen, heb hier nog helemaal niet naar gekeken. Van een leverancier waarvan ik het assortimentsboek heb ben ik thunderpijlen tegen gekomen 5 stuks voor 7,50... Beetje in de trend van de silver thunder van GBV. Zou jij hier 7,50 voor neerleggen?

Kan je vragen helaas niet compleet en simpel beantwoorden, maar dit gaat deze maand helemaal goed komen.

Groeten uit Rotterdam

Het assortiment van Top Vuurwerk Rotterdam wordt dit jaar anders dan vorig jaar. Waarin het veranderd wordt, is nog een beetje geheim.

Ik kan je wel zeggen dat vorig jaar de importeur Brave en Wichers (praktisch) NIET op de lijst stond. Daarom is het ONwaarschijnlijk dat Top de hindoerol gaat verkopen.
Ook het merk GBV stond helemaal niet op de lijst vorig jaar. Dus de kans dat de twisterknal verkocht gaat worden is nihil. Er staat wel een (andere) fantasy kanonslag op de lijst van vorig jaar.
Qua chinese rollen was dit vorig jaar de keuze (merk onbekend):
90 shots (€0,95), 500 shots (€5,50), 1000 shots (€10,95), 2000 shots (€19,95), 5000 shots (€30,00), 100.000 klapper (€65,-).
De single shots van vorig jaar waren: parachute (4 st), thunderking (Broekhoff), Eart en Short Circuit (beide Zena). Ze hadden ook Binkies van Marijn, maar aangezien Marijn dit jaar niet verkocht zal worden, vallen die af.
Typische knalpijlen (die in ons land toch al praktisch niet zijn te vinden) staan niet echt op de lijst. Het Kabinetje van vorig jaar zal dit jaar waarschijnlijk niet meer verkocht worden (of is er nog restvoorraad?).

Bedenk dat de producten van vorig jaar slechts een indicatie geven voor dit jaar!

Ik kan je niet bedanken DS, kan je alleen quoten... Vreemd genoeg.
De kleinste mat kwam van brave en wichers. De grotere matten kwamen van Beko en de 100.000 klapper kwam van Brave en Wichers.

Wat we dit jaar gaan doen kan ik echt nog niet zeggen. Zie ieder jaar weer zoveel moois dat ik echt heel goed moet puzzelen om er weer een haalbaar en moois assortiment van te kunnen maken.

Groet

Laatst bewerkt door een moderator:
Hindoerol is een mat met grotere knallers dat van B&W afkwam Dim. En je had hem al bedankt, daarom kon je hem alleen maar quoten (soms duurt het even voordat het is verwerkt).

@ Darksoul, met knalpijlen bedoel ik bijvoorbeeld de extreme bang rocket, of aftershock. Er zit wel sier bij, maar de burstknal is wat harder dan gemiddeld in nederland.

@topvuurwerkrotterdam, Okee, ik zal deze maand het wel even afwachten dan haha.

Bedankt trouwens voor de snelle reactie's! :thumbsup:

Volgens mij zijn de knalpijlen die TVR bedoeld, de thunder shock van cafferata, die lijken op de extreme bang rockets, ook een goede knal

Dan is 7,50 toch een redelijke prijs? voor aftershock rockets betaal je 10 euro per 6, en hier dan 7,50 voor 6.

De knalpijlen van caferaat heb ik idd ook gezien, echter ben ik nog andere tegen gekomen van een andere leverancier. Echt ik zie zoveel moois dat ik een assortiment van wel 1000 producten zou kunnen maken, maar dat gaat natuurlijk niet. Ik ga weer proberen om voor iedereen wat moois in het assortiment voor dit jaar te hebben.

September is nu de maand van alle demo's, alle importeurs showen hun nieuwe producten. Daaruit maken wij onze keuze.

Sorry van de hindoerol, in mijn beleving waren dat de rollen die in BE te koop zijn met allemaal felle kleine knallertjes. Ben zelf niet echt fan van rollen en knallers, maar ga er zeker naar kijken dit jaar! Bedankt voor de tip!

De binkie vervangen zal heel moeilijk zijn, maar we gaan ervoor zorgen dat er een mooie keuze zal ontstaan uit single shots in ons assortiment. De rede dat wij geen Marijn vuurwerk verkopen houden wij voor ons zelf, wij vinden marijn een fantastische vuurwerk importeur en wensen haar het allerbeste, echter is er tussen de hoge mensen besloten dat er geen Marijn meer verkocht gaat worden.

Hoop zo al jullie vragen beantwoord te hebben.

Groet dim

De hindoerol is volgens mij de enige rol in nederland met een lekker tempo, wat dus voor mij de beste mat maakt uit NL.

Hoop dat het dit jaar weer een super collectie word zoals vorig jaar, kon alleen toen niks bij jullie kopen vanwege de verre reistijd. Maar dit keer kan ik gewoon komen. :thumbsup:!

Ik zou voor de knalpijlen ook de sunwarrior rockets aanraden, met deze pijlen krijg je echt waar voor je geld. Als we dan toch bij wolff bezig zijn, kijken dan meteen ook voor de cruise rockets, dat is voor mij een product waarop ik mijn winkels uitkies.

Verder zijn de knalpijlen van cafferata wel goed te noemen alleen gaan de extreme bang rockets gewoon harder

Ik zou voor de knalpijlen ook de sunwarrior rockets aanraden, met deze pijlen krijg je echt waar voor je geld. Als we dan toch bij wolff bezig zijn, kijken dan meteen ook voor de cruise rockets, dat is voor mij een product waarop ik mijn winkels uitkies.

Verder zijn de knalpijlen van cafferata wel goed te noemen alleen gaan de extreme bang rockets gewoon harder

De cruise rockets hadden ze vorg jaar :wink:

Wat een service weer.
Te slecht (voor mn rekening dan).

Sun Warriors en die Cruise Rockets zijn echt gaaf ja.

Misschien een stomme vraag Dim, maar is er dit jaar nog iets van vuurwerktotaal (zena) te vinden of niet meer?

Ik denk als je goede tips en hints geeft dat Topvuurwerk dat altijd kan gebruiken toch ?:)

Inderdaad goede service! Alleen ik heb nog geen ervaring met de cruiserockets, maar mij lijk het een beetje duur voor 6 gilpijlen, 14 euro? Meer voor de hoge budget mensen?

Maar neemt niet weg dat deze niet veel verkocht gaan worden want volgens mij is het een musthave product.:thumbsup:

Nou ik kocht de cruise rockets altijd voor 6 euro per 6, ik weet niet of ze nu ineens 14 euro zijn geworden?

Ik heb nog geen prijzen gekregen van Wolff hun demo is nog niet geweest, meestal krijgen we net daarna de prijzen en brochure enzo. Ook maken ze dan pas hun nieuwe producten bekend aan het grote publiek.

Alle tips zijn welkom, ik kijk naar alles.

We zijn wel uitgenodigd voor de demo van vuurwerktotaal, maar ben er zeker nog niet van overtuigd dat we verschillende artikelen van ze gaan voeren dit jaar. Heb dan ook erg zin in de demo.

Groeten Top vuurwerk rotterdam

- Super seven van cafferata (4 mooie pijlen en 3 romeinse kaarsen)
- vuurwerkzon van wolff (indien ze die nog verkopen)
- spanish storm zena
- De nieuwe producten van 2010 uit de diamond prof. collection en dan vooral de falcon.

- Super seven van cafferata (4 mooie pijlen en 3 romeinse kaarsen)
- vuurwerkzon van wolff (indien ze die nog verkopen)
- spanish storm zena
- De nieuwe producten van 2010 uit de diamond prof. collection en dan vooral de falcon.

Spanish Storm hadden we vorig jaar, die hebben we toen 4x geloof ik aan 1 persoon verkocht. Verder vroeg niemand erom. Zal naar de pijlen van Caferaat kijken, en natuurlijk naar de vuurwerkzonnen. Diamond demo ben ik gisteravond geweest. Het probleem is natuurlijk dat er bij ons in de buurt een diamond verkooppunt zit. Misschien dat ik een enkel artikel kan krijgen.

Groet

Back
Bovenaan