Top 5 Lights [Ass.]

Pyroguy

VWC lid
1-3642.jpg

Naam: Top 5 Lights
Omschrijving: 5x 16 multishot cakes met veel verschillende effecten en luide knallen
Gewicht: 2.50 kg

Film: http://www.wolff-vuurwerk.com/assortiment/product/id/3642/Top 5 Lights

opzich wel handig dat wolf een lijn heeft die alleen bestaat uit de beste produckten .
je ziet steedst vaker handelaren met een brede asortimenten en maar 1 lijn van een bepaalt merk . nu hoef je niet meer naar een andere winkel omdat deze dealer die andere lijn van wolf niet heeft .
ik raad daelers met een breedt assoriment aan voor deze lijn te kiezen .
want dat word voor ons het ook een stuk makkelijker :)

dit pakket heb ik gekocht voor 30 euro en dat was de prijs meer dan waard, wat een toppakket, stuk voor stuk hun prijs waard. mooie effecten en cker leuk om rond een uur of 10 s'avonds af te steken.

Een aanrader is dan ook, om er bijvoorbeeld 2 tegelijkertijd aftesteken met een beetje afstand er tussen.

Ik had deze bij de Rijswijkse Vuurwerkhal gekregen, het was gewoon de Heavy 5, echt precies hetzelfde.

Deze cakes had ik doorgelont, en ik moet zeggen, voor de prijs heb je dan een aardige cake. Misschien moet ik voortaan wel wat ruimte tussen de 2 lontjes van de cakes houden, want nu gingen ze allemaal in een keer, terwijl hij misschien nog iets langer kon duren. Dan had ik ook gewoon een leuke cake gehad. Maar het is zeker een toppertje.

Ik had hem doorgelont met Magic Whip, een Ekim erachter en een Silver Salute. Maar omdat dat knetterlint zo fel en snel was gingen die al aan toen de eerste cake nog bezig was. Ook kwam ik er achter dat bij cake 5 zeker 12 schoten niet zijn afgegaan. Dat was jammer.

Ik had ook nog een normale Heavy 5 doorgelont, zonder andere cakes ertussen, die ging naar mijn mening iets beter.

Vandaag een karton gehaald, 6 x 5 stuks, 30 stuks voor € 150,- naar mijn weten is dit op dit moment een mooie prijs aangezien alle prijzen zijn verhoogt. Ik ga een ieder in setjes van 4 tegelijk schieten en vind dan 64 schots voor € 20,- erg aantrekkelijk. Normaal heb ik de Heavy 5 maar dit is natuurlijk gewoon dezelfde.

Back
Bovenaan