Top 2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn god, Danny Vera.... :bonk:

Ieder zijn smaak, maar binnenkomen op 4 in de Top 2000 ALLER TIJDEN? Nederlanders en stemmen, het is geen gelukkig huwelijk. En hoeveel boeren moeten er wel niet gestemd hebben op Normaal? Nou goed, het laatste uur luister ik toch niet, dan ben ik druk met andere dingen. :handsup:

edit:

Eerlijkheidshalve ook mijn lijst. Om op de schieten door de Danny Vera stemmers hier :D

https://stem.nporadio2.nl/top-2000/share/c04d7fc7f715d4db3963edb5eae2ef42c6bc1703

Laatst bewerkt:
Mijn god, Danny Vera.... :bonk:

Ieder zijn smaak, maar binnenkomen op 4 in de Top 2000 ALLER TIJDEN? Nederlanders en stemmen, het is geen gelukkig huwelijk. En hoeveel boeren moeten er wel niet gestemd hebben op Normaal? Nou goed, het laatste uur luister ik toch niet, dan ben ik druk met andere dingen. :handsup:

Met je eens maar die eeuwige top 3 is ook ietwat :no:

Ik snap het opzich wel van Danny Vera. Nederlands trots. Terecht? Nee dat vind ik dan weer niet. Prima nummer maar hoort in mijn ogen niet in dit rijtje thuis.

Toch hoop ik zo langzamerhand wel op een bezem door de top 10. Maar ik vrees dat de oude garde de touwtjes nog een jaar of 5 in handen hebben.

Helemaal mee eens Adriaan. Alleen komt het ook zeker door dat veel mensen stemmen vanuit de lijstjes van voorgaande jaren.

Helemaal mee eens Adriaan. Alleen komt het ook zeker door dat veel mensen stemmen vanuit de lijstjes van voorgaande jaren.

Ik begin zelf echt weer helemaal opnieuw. Maar de eeuwige nr.2 Hotel California zal ik er altijd inzetten. Voor mij echt een fantastisch nummer van een geweldige band die ik twee keer live heb gezien. Bij de eerste klank hoor je welk nummer dit is.

Verder zijn er wat nummers waar je gewoon een speciale herinnering aan hebt. Of artiesten waarvan ik vind dat ze een plek verdienen, omdat ze simpelweg enorm veel voor de muziek en vervolg daarop betekend hebben. Ik vind het altijd weer leuk om het weer helemaal opnieuw samen te stellen. Ik kan wel twee lijsten maken. Er zijn zoveel toffe nummers. Alleen aan die hypes zoals Danny Vera (op zich prima liedje), Normaal en een paar jaar geleden Imagine (ook goed nummer overigens) doe ik nooit mee. Denk ik ook al helemaal niet over na trouwens.

En zo doet iedereen het anders. Ik luister graag naar de uitzendingen.

Heerlijke tijd. Lekker het Ziggo thema kanaal aan en live meekijken en luisteren. :D
Mag van mij wel weer zo ver zijn! Dit jaar door omstandigheden niet gestemd maar heb vele mooie lijsten voorbij zien komen. Ben benieuwd of er wat vernieuwends in de top zit dit jaar naast Vera. Vind het wel een goed nummer maar geeft bij mij nog echt niet dat Top 2000 gevoel wat de 'Top 10' van de afgelopen jaren altijd wel deed.

Ik stem sinds vorig jaar op mijn ultieme oudjaars track, en dat is deze:

Hij komt er vast nooit in, maar een ieder die een minuut of 7 de tijd heeft raad ik aan om dit eens goed te beluisteren. Ik hoop m in de laatste minuten van het jaar te draaien, Queen durf ik over te slaan...

Toch hoop ik zo langzamerhand wel op een bezem door de top 10. Maar ik vrees dat de Boomers de touwtjes nog een jaar of 5 in handen hebben.

Helemaal mee eens. Met wat geduld gaat er wel wat verschuiven hoor. Maar helaas zijn er ook heel veel conservatieve jonge mensen (new age boomers) die per see Bohemian Rhapsody op 1 willen hebben.

Kende dit niet.
Goede track!

Ik stem sinds vorig jaar op mijn ultieme oudjaars track, en dat is deze:

Hij komt er vast nooit in, maar een ieder die een minuut of 7 de tijd heeft raad ik aan om dit eens goed te beluisteren. Ik hoop m in de laatste minuten van het jaar te draaien, Queen durf ik over te slaan...

de uitzending van de lijst begint op 25 december om 08.00 uur met 'Suite: Judy Blue Eyes' van Crosby, Stills & Nash

Het gaat vandaag beginnen jongens aftellen geblazen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan