[8409] Sunda Clouded Leopard 120sh

Dankjewel die zocht ik! Ik had nog op het kanaal van zb gekeken omdat ik meende dat hij hem had geupload. Echter als ik nu tussen zijn video's ga kijken zie ik deze er niet bij staan? Iemand enig idee hoe dat kan?

De video staat op de status 'verborgen'. Dat betekent dat iedereen met de link de video kan zien (en ook op een forum kan embedden). Maar deze video is niet te zien op het openbare kanaal van de uploader, en ook niet te zoeken op youtube.

Deze box is redelijk standaard qua effecten. Alleen de laatste cake vind ik echt tof. De overige cakes vinden ik gewoontjes.

Tijdje terug aangeschaft voor €80,-. Duurder moet hij ook niet zijn vind ik! Ben er erg benieuwd naar, klein compact cakeboxje, met toch 1,9kg kruitinhoud.

20181106_062422.jpg

20181106_062504.jpg

20181106_062526.jpg

20181106_062556.jpg

Deze was heel dik voor 25mm, heb ik aardig op staan kijken.
Helaas veel brandende delen die naar beneden komen.
Een onverwachte topper.
Cake 4 schoot zich heerlijk snel leeg, dik blok!

Wat een dikke bak zeg. Goud bijna tot op de grond. Hierbij mijn filmpje.

Abonneren op het kanaal van ons (janniekske en mij) zouden we erg leuk vinden.:angel:

Hierbij mijn flimpje van afgelopen jaarwisseling.. 18/19. Let op mijn knalplanga ;) ik vond het een mooie cake en voor de 50% actie 80 euro zeker waard.

Leuk blokkie zeer goede kwaliteit, doorlonten met die bijgeleverde stickers is een ellende...
Als die aankomend jaar weer in de aanbieding komt gaat die weer mee.

Je had de lonten op moeten draaien zodat ze sneller en meer contakt maken daarna nog een keer dubbelvouwen en de plakker erover , dan was hij gewoon doorgelopen .

Je had de lonten op moeten draaien zodat ze sneller en meer contakt maken daarna nog een keer dubbelvouwen en de plakker erover , dan was hij gewoon doorgelopen .

Dat was ook geen garantie, ik had de Asiatic Cheetah gedraaid, ge-tie-wrapt, dubbel en plakker erop... nou ik kon em mooi 2x aansteken... heb hier meerdere klachten over gelezen....

Daar het je gelijk in , ik had zelf ook bij 1 cake van de crys rain blue dat het schietlont de visco niet ontstak .
Maar gelukkig heb ik meerdere lifelines gebruikt zodat mijn showtje 1 aangestoken hoefde te worden en daarna op die 1ne box na alle 220 verbindingen heeft doorgebrand .

Ik had helaas heel weinig tijd deze dagen, iets met opslag ergens anders vanwege iets te veel kilo´s :angel:

Back
Bovenaan