Top 2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De top 10 is bekend!

1. Bohemian Rhapsody - Queen (1)

2. Hotel California - Eagles (2)

3. Piano Man - Billy Joel (3)

4. Roller Coaster - Danny Vera (-)

5. Stairway To Heaven - Led Zeppelin (4)

6. Avond - Boudewijn de Groot (10)

7. Black - Pearl Jam (7)

8. Fix You - Coldplay (9)

9. De Boer Dat Is De Keerl - Normaal (-)

10. Wish You Were Here – Pink Floyd (5)

Mooi om te zien dat de top 20 a 30 altijd stuivertje wisselen is. Hier en daar aangevuld door een hype van dat betreffende jaar.
Kheb heel de dag radio2 geluisterd. Sfeervol :biertje::kerst:

Mooi om te zien dat de top 20 a 30 altijd stuivertje wisselen is. Hier en daar aangevuld door een hype van dat betreffende jaar.
Kheb heel de dag radio2 geluisterd. Sfeervol :biertje::kerst:

Hier hetzelfde. Radiootje aan, nog even naar een tuincentrum met kerstshow, boompie halen en opzetten, paar halve liters met wat tapas. Mooie opwarmer voor de laatste week van het jaar.

Niet eens Child In Time,in de top 10. Zonde! Mooi ingetogen nummer,van Danny Vera. En begrijpelijk van Normaal. De boeren en boerinnen,waren een aardig thema dit jaar.

Geweldig en wat een prestatie van Danny Vera, is ook een ontzettend fijn nummer.

Erg verrassend die 2 nummers in de top 10. Persoonlijk vind ik het een prima nummer van Danny Vera maar totaal niet waardig om op 4 binnen te komen, maargoed gezien het feit dat dit toch is gebeurt ben ik de minderheid haha.

Over het nummer van Normaal...tja ondanks dat ik ook uit het oosten kom: Er is een oproep gedaan om op dit nummer te stemmen, ik ben hier 100% tegen. Zelfde geld voor dat pokémon nummer van 2? jaar geleden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan