Top 2000

Zal eens mooi zijn als er een italo disco in terecht komt ! maar er komt een top 100 zoals altijd van de beste disco en italo's.

nu ook hier gekozen maar totaal anders.

Ja dat is het zeker. Simpel maar geweldig. Zulke muziek maken ze tegenwoordig niet meer.
Kwam er vanmorgen achter dat ik was vergeten om Jimmy Hendrix met bold as love erbij te zetten. :frusty:

Ach je hebt the wind cries Mary er tussen staan. Persoonlijk vind ik dat het beste nummer van Jimmy. ;)

teleurstellend weinig Queen bohemian rhapsody beste nummer ever !!! bij mij staat hij er iig wel weer in geen oud op nieuw zonder queen tot 12 uur

teleurstellend weinig Queen bohemian rhapsody beste nummer ever !!! bij mij staat hij er iig wel weer in geen oud op nieuw zonder queen tot 12 uur

Ach dat is jouw mening ;)
De smaak light hier toch op rock, hard rock en Rock 'n roll als ik alles zo bekijk.
bohemian rhapsody is pop, het is een leuk nummer maar als rock liefhebber heb je toch leukere nummers om op te stemmen.

Ach dat is jouw mening ;)
De smaak light hier toch op rock, hard rock en Rock 'n roll als ik alles zo bekijk.
bohemian rhapsody is pop, het is een leuk nummer maar als rock liefhebber heb je toch leukere nummers om op te stemmen.

Bekijk mijn lijst maar eens, niet echt rock hoor :p

Back
Bovenaan