Top 2000

Ik mis jouw lijst nog hier, nu ben ik wel benieuwd!

Niet alleen zozeer een aantal overeenkomsten, ik zie vooral dat ik jouw liedjes net zo goed had kunnen kiezen maar er gewoonweg niet aan gedacht heb. Abba, Andrea Bocelli, Ramses Shaffy, Macklemore, allemaal topfavorieten van mij die ik ook zeker had kunnen, en misschien wel had moeten kiezen. Ook qua stijl waardeer ik je keuzes enorm.

hier mijn lijst:

http://stemmen.top2000.nl/mijnlijst...cdc3e121aca7#!/index.html?page=1&q=&view=list

Ik ben een enorme muziekliefhebber. Heb dit gisteren tijdens mijn werk snel ingevuld met nummers die mij als eerste te binnen schoten. Eigenlijk heb ik zelf een top 150 ofzo, met uiteenlopende stylen.

Mensen hebben dus niet gestemd op kwaliteit dit jaar, maar op gevoel.

Niet dat t geen mooi nummer is. Maar ik vind dit lijstje totaal niet representatief voor kwaliteit.

Ja, je kan de lijst al lang niet meer beoordelen op, of er nou op een eerlijke manier gestemd is. Wordt al weken van tevoren geroepen dat Lennon op 1 komt. Met het nummer is niets mis maar dit riekt naar???

Laatst bewerkt:
Ah ik vind het ook voorspelbaar dit maar het is weer eens wat anders als die eeuwige zelfde 3 nummers waarvan er altijd wel 1 zo genaamd op nummer 1 eindigd.
Die komen me ook een beetje de strot uit.

Tja...
Stomme facebook acties, totaal geen eerlijke stemmen zo.
Daarnaast speel je de kwalitatief betere liedjes zo steeds meer naar onder, erg jammer!

Gaan er nog mensen naar het top 2000 cafe ? Heb nog kaartjes voor oudjaarsdag kunnen krijgen van 7 tot 8 uur in de ochtend.

En we zijn los met de top2000!!!!!! Aftellen naar het nieuwe jaar op een heerlijke muzikale manier.

Enjoy the music!!!!!

Eindelijk begonnen. Vind de top 2000 zoveel beter en leuker om naar te kijken en te luisteren als dat irritante serious request.

dat wel maar een erg goede sfeer lijkt het me nou ook nog niet vanochtend. En jammer dat alles wel herkenbaar is qua muziek. Of echte rotzooi tussen zit bij de eerste 200.

Eindelijk begonnen. Vind de top 2000 zoveel beter en leuker om naar te kijken en te luisteren als dat irritante serious request.

Ben ik heb helemaal mee eens, ondanks dat het de laatste jaren steeds commerciëler begint te worden, weet je dat elk nummer maar 1x voorbij komt.

Back
Bovenaan