Tomahawk

Vorig jaar besteld en dit jaar weer (dit jaar nog goedkoper als vorig jaar, ruim onder de €200). Ik vond het echt een bruut apparaat. Zal vanavond proberen m'n straatfilmpje ervan te delen met jullie.
Grappig dat de meningen zo uiteen kunnen lopen over een product. Ik vond het een prul, de naam Pangu onwaardig, en jij vond hem bruut. Heb jij dan misschien dat ene goeie exemplaar gehad? :D
 
Heb dat hele Pangu topic eens doorgespit maar het is echt om te huilen allemaal. Vorig jaar zat ik te twijfelen maar ik laat Pangu wel lekker staan
 
Heb dat hele Pangu topic eens doorgespit maar het is echt om te huilen allemaal. Vorig jaar zat ik te twijfelen maar ik laat Pangu wel lekker staan
Yellow River was afgelopen jaar nog steeds een mooie cake. Er was ook een compound met voornamelijk positieve reacties maar ik weet zo niet meer welke. Verder waren de reacties op z'n zachtst gezegd niet zo best.

Edit: de Mad Max schijnt wel goed geweest te zijn. Zelf niet geschoten.
 
Vorig jaar ook gehad, voor die €200 die ik ervoor betaald heb vond ik 'm tegenvallen. De burst was heel erg matig en de effecten waren niet indrukwekkend. Toen er werd aangekondigd dat deze kooi loos was, voorspelde dat al niet al te veel goeds.
 
Als ik iets mag noemen.. het feit dat hij in rijen van 10 schiet, lanceergeluid, en de kleurcombi's zoals groen/geel en roze/mintgroen/geel.
Dat moet ik wel toegeven ja, dat hij de gehele rij in 1 keer schiet en dat geluid wanneer de bombettes worden afgeschoten is wel indrukwekkend.
 
Als ik iets mag noemen.. het feit dat hij in rijen van 10 schiet, lanceergeluid, en de kleurcombi's zoals groen/geel en roze/mintgroen/geel.
Het lanceergeluid met die rijen van 10 was inderdaad wel het meest positieve, dat werd bij mij helaas een beetje verpest doordat er zo'n 2 minuten tussen de 3e en de 4e rij zat (tussen cake 1 en 2). Pas op het moment dat ik de reservelont aan wilde gaan steken hoorde ik ineens een lont sissen en begon de 2e cake te lopen.

Ik heb het idee dat hij er op het straatfilmpje van vbPyroSchagen beter uitziet dan dat bij mij het geval was. Echter vind ik ook hier de burst en effecten niet meer dan prima en dus wat mij betreft ondermaats voor een dure 30mm bak. Ik hoop dat de ervaringen dit jaar beter zijn al zal dat zeker niet bij mij gebeuren.
 
Back
Bovenaan