Toffe Thijs

Deze cake heeft wat positieve en wat negatieve kanten. De boeketten zijn enorm, voor mijn gevoel zelfs nog stukken groter dan het Buurtassortiment. Daarentegen waren ze niet mooi gevuld omdat de sterren erg verspreid werden. Verder is er niks mis met de effecten.

€50 is wat veel gevraagd voor deze cake. Vooral omdat de boeketten zo matig gevuld zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=AjCVuvQlPaw

Ziet er toch wel dik uit, maar wat je zegt, vooral vanwege de grootte van het boeket. Ben benieuwd hoe die in het echt is. :D

Overigens is het verhaal achter deze cake ook bekend gemaakt, toch een mooie actie van Witte Tentenverhuur, hier de quote van de mensen voor wie deze cake heel veel waarde heeft;

Misschien hebben jullie het al gelezen op facebook of al van andere gehoord. Toch willen wij het jullie ook nog vertellen per mail. Dinsdagavond is een vriend van Thijs (Marijn van der Leer) bij ons langs geweest.Hij wilde iets doen na het overlijden van Thijs, hij wist dat Thijs, net als hijzelf, vuurwerk heel mooi vond en is op het volgende idee gekomen.

MarijnVuurwerk heeft vuurwerk in het assortiment met allerlei leuke/ gekke namen voor hun vuurwerk.

Marijn heeft de eigenaren van MarijnVuurwerk in Eemnes gemailt en het verhaal van Thijs uitgelegd. Hij is uitgenodigd om een avond in Eemnes te komen praten en om een vuurwerkcake (grote pot/doos) samen te stellen. MarijnVuurwerk heeft deze cake in de productie genomen en die heet

TOFFE THIJS.

Als je Toffe Thijs intoetst op google dan krijg je allerlei links, er staat een mooie tekst op de doos.Gaat over het vuurwerk maar ook wel over onze Thijs. Wij vinden het heel stoer en bijzonder dat onze zoon/broer een eigen vuurwerkcake heeft met, voor ons, een bijzondere betekenis. Dus koop Toffe Thijs, steek hem aan en kijk naar boven.

Koen, Annemarie & Sonja

Bron

Tof dat wittetentenverhuur hieraan mee wil helpen.
Als ik hem tegen kom ga ik hem zeker halen gewoon puur uit respect. En omdat het verhaal achter deze pot gewoon mooi is. ( niet verkeerd opvattend)respect

Overigens is het verhaal achter deze cake ook bekend gemaakt, toch een mooie actie van Witte Tentenverhuur, hier de quote van de mensen voor wie deze cake heel veel waarde heeft;

Bron

Ik ben een van deze personen.
Thijs was een geweldige jongen, een zeer goede vriend die ik nooit zal vergeten!

PS: Mijn naam is Marijn van der Leer

Het is een mooie actie van Witte Tentenverhuur, heb vernomen dat familie en vrienden een heel groot deel van de voorraad hebben opgekocht!

Had er zelf ook eentje, moest deze gewoon zelf ook hebben en het is echt een supercake! Heel mooi om te zien dat een cake met deze achtergrond qua verhaal dan zo goed blijkt, zo hoort het en hulde dan ook aan Evelien en de rest van Witte Tentenverhuur!

Film volgt eind dit jaar.

Het verhaal achter deze cake was me totaal ontgaan.
Maar wat een prachtig gebaar van Evelien/witte tenten!
Hulde en respect daarvoor!

Back
Bovenaan